Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві медійників з трьох областей навчали як максимізувати продажі

У Полтаві медійників з трьох областей навчали як максимізувати продажі

14 – 15 лютого у Полтаві проходив тренінг на тему “Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа”.

Тренінг провів фахівець з сучасних медіапродажів Антон Онуфрієнко, участь у якому взяли редактори ЗМІ Полтавської, Чернігівської та Житомирської областей.

Тренер розповів про міфи та найбільш популярні помилки, які заважають продавати та як з ними працювати, як виглядає ефективний відділ продажів, як продавати цінність, а не товар, як почати думати як клієнт і що робити, якщо клієнту завжди дорого, як створювати ідеї для нативної реклами та доносити їхню цінність.

Не обійшлося, під час тренінгу без дискусій та практичних завдань, таких як оцінка існуючої моделі продажів, оцінка конкурентів, формулювання цінності видання та основні продукти.

Другого дня учасники дізнавалися де шукати клієнтів, про основні техніки продажів, роботу з відмовами, технологію продажів. А також як побудувати ефективний відділ продажів.

Тренінг відбувся в рамках проекту “Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики” за підтримки “Медійної програми в Україні”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

Система Orphus