Ви тут:
здоров’я Медицина Суспільство 

Соціальні мережі: комунікація з сімейним лікарем, терапевтом або педіатром впливає на ефективність профілактики та успішність лікування пацієнта

Соціальні мережі: комунікація з сімейним лікарем, терапевтом або педіатром впливає на ефективність профілактики та успішність лікування пацієнта

Соціальні мережі – лікар та пацієнт. Налагоджена комунікація з сімейним лікарем, терапевтом або педіатром впливає на ефективність профілактики та успішність лікування пацієнта.

Про це наголошують у Національній службі здоров’я.

Діджиталізація зумовила популярність різноманітних месенджерів та соцмереж в якості каналів спілкування. Цікаво, що в Америці лікарі користуються соцмережами обережно. Про це можна дізнатись з досвіду Ivanka Nebor, Medical Doctor (MD) в Institute of Otolaryngology:

“Соцмережі взагалі не популярні серед лікарів чи резидентів. Можна пояснити це елементарним браком часу. Тим не менш, в лікарні є окрема служба, яка слідкує за всіма постами робітників в соціальних мережах. Публікувати будь-яку інформацію про пацієнтів заборонено. Деколи, навіть якщо не пишеш ім’я, але пишеш що сьогодні в такому-то відділенні з такою-то патологією був прооперований пацієнт, то це теж може ідентифікувати людину. І як вже зрозуміло, може принести багато проблем автору. Не бажано додавати в друзі пацієнтів чи будь-яких членів родини. Для уникнення проблем. Окрім більш очевидних речей, як от уникання розповсюдження пацієнтської інформації, є пункт про “дискредитацію лікарні”. Сюди можуть віднести пости про лікарню і їх співробітників, що несуть негативний характер. Починаючи від екстремістських постів про релігію чи війну, закінчуючи непристойними жартами. Минулого року розповідали історію, що для однієї медсестри в США пост з підписом ” I am feel high”, що можна перекласти як “я в хорошому настрої”, закінчився тестом на наявність наркотиків в крові. Так як ця фраза також може використовуватися при вживанні. Якщо вас просто попросять видалити пост, то це щасливий вихід з ситуації. Дуже просто за таке отримати догану. І це в усіх лікарнях США. Тим більше у великих госпіталях, що дуже цінують свою репутацію”, – йдеться у дописі НСЗУ.

поширити новину: