Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Протягом 2019 року до виконавчого комітету Полтавської міськради надійшло понад 9 тисяч звернень

Протягом 2019 року до виконавчого комітету Полтавської міськради надійшло понад 9 тисяч звернень

26 лютого відбулося засідання виконавчого комітету Полтавської міської ради, під час якого розглянули питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Полтавської міської ради за 2019 рік.

За словами начальника управління звернень громадян, організаційної роботи та загальних питань Ігоря Вериги, за минулий рік до виконавчого комітету надійшло 9320 звернень громадян, що на 127 одиниць більше, ніж за аналогічний період 2018 року, повідомляють у міській раді.

За структурою домінують заяви – 99% (9242), пропозиції (зауваження) та скарги – 1% (2 і 76 відповідно). За звітний період до виконкому з урахуванням колективних звернень, звернулися 34237 громадян (у 2018 році – 29996), якими порушено 9842 питання (у 2018 році – 9836). Збільшилася кількість колективних звернень – 905 (у 2018 – 717).

Незначно збільшилася кількість повторних звернень – 211 (у 2018 – 177). Керівництво виконавчого комітету та міської ради значну увагу приділяє безпосередньому спілкуванню з мешканцями міста під час проведення особистих та виїзних прийомів. За 2019 рік проведено 154 особистих прийоми та 9 «гарячих» телефонних ліній.

Усього оформлено 848 карток. Загалом, особисті прийоми відвідали 1034 мешканці міста. Із загальної кількості 3718 (40%) звернень вирішено позитивно, 1578 (17%) заявникам надано аргументовані роз’яснення щодо шляхів вирішення питання, по 38 зверненнях відмовлено у задоволенні питань, 3986 (43%) звернень направлені на розгляд та виконання до структурних підрозділів виконавчого комітету/виконавчих органів міської ради.

Усі звернення, що надійшли протягом чотирьох кварталів 2019 року, були розглянуті виконавцями в терміни, визначені чинним законодавством.

поширити новину: