Ви тут:

Полтавців заохочують використовувати електронні сервіси ДПС для заповнення декларації про майновий стан і доходи

Полтавців заохочують використовувати електронні сервіси ДПС для заповнення декларації про майновий стан і доходи

Відповідно до норм Податкового кодексу України з 1 січня розпочалася кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2019 року.

З метою підвищення якості обслуговування платників податків та спрощення процедури подання податкової декларації ДПС запроваджено сервіси в Електронному кабінеті платника. Зокрема, є можливість часткового автоматичного заповнення декларації про майновий стан та доходи на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб та відомостей про об’єкти нерухомого  чи рухомого майна.

Про це повідомили у Головному управлінні ДПС у Полтавській області.

У рамках кампаній декларування доходів громадян та е-декларування зазначену інформацію можна отримати за допомогою електронного сервісу  «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Сервіс розроблено з використанням сучасних Web-технологій для забезпечення зручності платників. Перевагами його використання є значна економія часу та можливість отримувати необхідну інформацію у будь-який час.

Фізична особа – платник податків для отримання відомостей про суми своїх отриманих доходів та утриманих податків має можливість сформувати запит в електронному вигляді. Сформований запит підписується електронним цифровим підписом та відправляється на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДПС».

Сформувати запити та отримати відповіді в електронному вигляді можна засобами «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДПС та є загальнодоступним для використання (http://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/), або електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.tax.gov.ua).

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи  можна на офіційному веб-порталі ДПС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (http://tax.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально). Інформація про доходи за останній звітний період надається через 50 днів  після його закінчення.

Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків  надаються відповідно до Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), які щоквартально подаються податковими агентами до територіальних органів ДПС та відповідно до поданих фізичними особами,  фізичними особами – підприємцями або фізичними особами, як провадять незалежну професійну діяльність податкових декларацій.

 

 

Перейти до вмісту