Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

На Полтавщині розпочали фінансування виплати пенсій та продовжують оцифровувати пенсійні справи

На Полтавщині розпочали фінансування виплати пенсій та продовжують оцифровувати пенсійні справи

Розпочавши фінансування виплати пенсій і допомоги 4 лютого, Головне управління Пенсійного фонду області планує до 25 лютого спрямувати до поштових відділень і банківських установ 1 млрд 338 млн грн.

Вранці 5 лютого профінансовано 20% місячної потреби, що становить понад 260 млн грн. Зокрема, осередки «Укрпошти» забезпечені готівкою на пенсійні виплати по 7 лютого включно, банки фінансуються щоденно, а кошти для виплати пенсій колишнім військовослужбовцям Полтавщини надійшли у повному обсязі.

Про це повідомили у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області.

Разом із реалізацією традиційних для Пенсійного фонду функцій відбувається і подальше впровадження сучасних інформаційних технологій. Зокрема, в Головному управлінні з вересня минулого року триває процес ретроконверсії – переведення в електронну форму наявних в області паперових пенсійних справ.

Загалом на Полтавщині необхідно оцифрувати майже 409 тисяч пенсійних справ. Першочерговому скануванню підлягає понад 118 тис. документів пільгових категорій отримувачів, у числі яких – особи з інвалідністю, чорнобильці, люди, що працювали в шкідливих умовах, а також особи, пенсійні виплати яких обчислюються за судовими рішеннями. Причому пенсійні справи «пільговиків» можуть налічувати до ста аркушів, кожний з яких необхідно перевести в електронний формат.

Складається процес оцифрування з декількох етапів – сканування документів, кадрування зображення і документування паперових пенсійних справ. На сьогодні вже задокументовано майже 12,5 тис. справ.

Функціонування електронних пенсійних справ дозволить:

– забезпечити пенсіонерам доступ до матеріалів своєї пенсійної справи в будь-якому сервісному центрі, на віддаленому робочому місці Пенсійного фонду України, або через мережу Інтернет з використанням засобів вебпорталу електронних послуг Фонду;

– створити можливість для надання послуг незалежно від місця проживання;

– використати вивільнені приміщення органів Пенсійного фонду України, які сьогодні виділені для зберігання архіву пенсійних справ, для поліпшення умов обслуговування громадян;

– забезпечити наскрізний автоматизований контроль актуальності та достовірності документів, на підставі яких виплачуються пенсійні кошти.