Ви тут:
Суспільство 

На Глобинщині школярі розробили комп’ютерні ігри про агросферу

На Глобинщині школярі розробили комп’ютерні ігри про агросферу

Юні програмісти з Глобинського району представили свої проєкти на ІТ-конкурсі, який вдруге провів агропромхолдинг «Астарта-Київ». Завдяки навичкам, отриманим на уроках зі Scratch-програмування, діти зробили сюжетні ігри, що цікаві одноліткам і дорослим.

Перший крок до кар’єри програміста

У Бугаївській і Зубанівській школах учні вивчають Scratch-програмування за ініціативи ТОВ «Полтавазернопродукт». Товариство допомогло з організацією, підготовкою викладачів і матеріальним забезпеченням гуртків. Реалізували це в межах проєкту «ІТ освіта в сільській місцевості» агропромхолдингу «Астарта-Київ».

За словами менеджера із соціальної та корпоративної відповідальності ТОВ «Полтавазернопродукт» Альони Словцової, головна мета — дати дітям із сільської місцевості такі ж можливості, як мають учні міських шкіл:

— Отримуємо шалений зворотний зв’язок: учасники конкурсу надихають і заряджають своїми емоціями. Продовжуватимемо працювати, розширюватимемо напрям робототехніки: незабаром ще дві школи долучаться до програми.

Команди Зубанівської та Бугаївської шкіл посіли перше та друге місця відповідно у категорії «Інновації та технології в агро». Вони показали креативне бачення та глибоке розуміння агропромислової галузі, за що отримали дипломи та робототехнічні набори.

Стати керівником екоферми за ноутбуком

Школярі із Зубанів замислилися над екологічністю сільськогосподарського виробництва. У своєму проєкті вони показали як працює екоферма. Гравець має доглядати та доїти корів, потім продавати молоко на завод. Зібравши необхідну суму грошей, користувач може посіяти пшеницю, кукурудзу, капусту, буряк.

— На фермі використовують лише екологічні добрива та техніку на електротязі. Спочатку, за нашим задумом, там мали працювати роботи, але потім зупинилися на персонажах-людях, — пояснює семикласниця Вікторія Пузь.

Учитель інформатики Дмитро Ринденко розповідає, що діти не лише програмували, а й працювали у фоторедакторах: шукали зображення, які потім вирізали та вставляли в гру. А ще — навчалися проєктному менеджменту і роботі в команді.

Пройшли гру — отримали цукор до чаю

Хлопці та дівчата Бугаївської школи зосередили сюжет своєї «Солодкої гри» навколо життєвого циклу цукрового буряку. За сценарієм, гравець навесні сіє та підживлює рослини, а потім — полює на довгоносиків. Влітку — поливає та бореться з хворобами, а восени — збирає урожай і на заводі перероблює його на цукор, щоб взимку ласувати чаєм із солодощами.

— Спочатку був простий задум, але «Полтавазернопродукт» надихнули зробити масштабніший проєкт. На всю роботу для конкурсу відводився тиждень, тому діти із задоволенням працювали після уроків, — зазначає вчителька інформатики Марина Криштопа.

Розробляючи гру, учні вчилися ефективніше розподіляти час і відповідальність за етапи роботи. Семикласник Дмитро Онуфрієв, який був звукорежисером, розповідає що самостійно шукав і записував звуки для трактора, птахів, персонажів. Софія Неліда займалася дизайном гри:

— Однокласниці допомагали знайти картинки в інтернеті, а я навчилася обробляти їх в програмі Фотошоп.

Участь і перемога в ІТ-конкурсі стимулює школярів продовжувати навчання. Вони з нетерпінням чекають наступного змагання, щоб з новими проєктами представляти Глобинщину в Києві.

 

ГО «Полтавщина Аграрна»

Система Orphus