Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

Директори шкіл, які стануть “першопрохідцями” інституційного аудиту на Полтавщині, пройшли першу фазу навчання

Директори шкіл, які стануть “першопрохідцями” інституційного аудиту на Полтавщині, пройшли першу фазу навчання

Група директорів Полтавщини, які стануть “першопрохідцями” в інституційному аудиті, пройшла першу фазу навчання. Підготовку освітніх експертів організувала Державна служба якості освіти України на базі Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України.

Слухачами з Полтавщини стали директори закладів загальної середньої освіти: Ірина Гринь (науковий ліцей № 3 міста Полтава), Іван Єзерський (Полтавська загальноосвітня школа № 7 імені Т.Г. Шевченка), Віктор Кульченко (Трудолюбівська школа Миргородського району), Олександр Писанко (Милорадівська школа Котелевського району), повідомляє Управління Державної служби якості освіти у Полтавській області на своїй сторінці у Facebook.

Заступник Голови Державна служба якості освіти України Алла Бондар ознайомила слухачів з державною політикою щодо забезпечення якості освіти.

“Мета аудиту – допомогти школам, гімназіям та ліцеям стати успішнішими. Разом з тим, важливо, щоб заклад сам, не чекаючи зовнішньої перевірки, вдосконалював свої освітні й управлінські процеси”, – наголосила Алла Бондар.

Протягом тижня були проведенні інтерактивні лекції та практичні заняття, на яких розглядалися наступні питання:

  • державна політика забезпечення якості освіти в Україні;
  • інституційний аудит закладів загальної середньої освіти;
  • формування та розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • оцінювання освітніх та управлінських процесів закладів загальної середньої освіти;
  • освітнє середовище закладу освіти;
  • оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників та системи оцінювання здобувачів;
  • методики проведення анкетування учасників освітнього процес;
  • проєктна діяльность школи в напрямку STEM-освіти;
  • система, критерії та технологій оцінювання здобувачів освіти;
  • формувальне оцінювання;
  • інноваційна освітня діяльність та ін.

“Для директорів шкіл подібне навчання є надзвичайно актуальним, оскільки зовнішнє оцінювання (інституційний аудит) здійснюватиметься за тими ж критеріями, що й внутрішнє. Отримані знання можна використати на практиці, розбудовуючи внутрішню систему якості освіти школи”, – розповів Іван Єзерський.

Освітніми тренерами під час навчання були представники департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Юрій Вергун, Світлана Лисяна, Надія Жуган, Валентина Бобир, Олена Святенко.

Завершився перший тиждень очної сесії зустріччю слухачів з головою Державної служби якості освіти України Русланом Гураком. Під час спілкування обговорено особливості розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.  Кожен з учасників отримав настільну книгу «Абетка для директора» як порадника у цій справі.

Попереду на слухачів чекає II – дистанційний та III – очний етапи навчання.

Читайте також: Інституційний аудит: які навчальні заклади Полтавщини перевірятимуть у 2020 році

Система Orphus