Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

“Якщо до 20 січня поштою не надійшов паперовий рахунок, споживачам варто повідомити про це на підприємство”, – Полтаватеплоенерго

На адресу “Полтаватеплоенерго” продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта», повідомляє пресслужба підприємства.

У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

“Звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо до 20 січня цього рокуви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані впродовж грудня минулого року, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресуне надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства”, – йдеться у повідомленні.

Повідомити підприємство можна кількома способами:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:

   — «Надіслати нам листа»;

   — «Особистий кабінет споживача».

— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua;

особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).