Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Як зробити бізнес прибутковим та мобільним, знають кременчуцькі підприємці

Як зробити бізнес прибутковим та мобільним, знають кременчуцькі підприємці

Ще донедавна пані Анжела працювала у філії фінансової установи з іноземним капіталом і кредитувала малий та середній бізнес Кременчука. А вже сьогодні займається власним бізнесом, який приносить не лише дохід, але й задоволення та гарний настрій, бо певною мірою схожа з роботою художника, який створює справжні шедеври. 

Анжела Пінчук, власниця кременчуцького салону “Майстерня краси”, поділилася з нами секретами успіху та планами на майбутнє.

Що на Вашу думку може допомогти власнику малого бізнесу збільшити обсяги продаж?
Мабуть не буду оригінальна, коли скажу – надати можливість кожному клієнту стати твоїм. Зараз поясню, що маю на увазі.
Коли ми лише відкрили салон, і ще не напрацювали постійних клієнтів, які зазвичай йдуть на майстра, то звернули увагу ось на який факт. Всі клієнти, які до нас приходили, ставили одне і теж запитання – чи можна розрахуватися банківською карткою. Буквально пару днів тому зайшов чоловік з найближчого підприємства, котрий не мав готівки, і перше, про що запитав, чи матиме змогу розрахуватися карткою.
Кожен підприємець – це ще трішки і психолог, і має розуміти психологію своїх клієнтів. Якщо клієнт обмежений у фінансах, і у нього в кишені лише 100 грн, то які б додаткові, найкращі послуги чи продукти ти йому не пропонували б, він і слухати не стане. А коли у нього в кишені банківська картка – то і мислення в нього інше, з’являється впевненість у власній платоспроможності. Клієнт може дозволити собі і додаткові, але необхідні послуги, чи придбати якісніші засоби по догляду за волоссям тощо. А те, що у кожного з нас є банківська картка, думаю, сумнівів немає. Тобто, банківський термінал не лише допоміг нам не втратити жодного клієнта, але й збільшити середній чек. 

Як обирали банк, як швидко підключили цю послугу?
Скажу відверто, що обирала дуже просто. Як колишній банківський співробітник мала розуміння, що мені потрібно, аби банк був надійним, бо через нього будуть іти всі мої кошти. Не менш важливим фактором має бути зручність: в жодному разі не одне відділення на весь Кременчук, а має бути відділення буквально на кожному кроці, у кожному дворі. А ще – технологічність та сучасні ІТ-напрацювання. Здогадатися не важко, що це – ПриватБанк. Адже тільки тут суперпослуги не тільки для фізичних, але і юридичних осіб – і Приват24 для бізнесу, і миттєва онлайн інкасація, і миттєве зарахування коштів на рахунок, ой, їх всі і не перелічити. Плюс – лояльні умови для підприємців. І ще не маловажливий аргумент на користь цього банку – чи не кожен кременчужанин користується їх кредитними чи картками для виплат. Тому жодних сумнівів щодо вибору банку я не мала.  Бо саме ПриватБанк завжди на крок попереду конкурентів, на “ти” із сучасними технологіями і пропонує своїм клієнтам просто революційні послуги. Тому і послугу підключили і налагодили процес оплат без готівки дуже швидко.

Я звернула увагу, що у Вашому салоні незвичний термінал, а міні. Чому? В чому різниця?

По-перше, він вигідний в обслуговуванні. По-друге, він додає нам мобільності. Ми можемо обслуговувати клієнтів вдома, в офісі тощо та не хвилюватися за оплату.  І знову комплімент ПриватБанку, який запропонував підприємцям унікальну можливість приймати до оплати платіжні картки за допомогою міні-терміналу miniPOS. Цей пристрій можна підключити  просто до смартфону або планшету на базі Apple iOS чи Android та приймати оплату клієнтів у бідь-якому місці – хоч вдома. Хіба не круто? І що не менш важливе, я не хвилююсь про безпеку своїх співробітників. Чи в салоні, чи під час роботи на виїзді вони не матимуть справу з готівкою і не стануть мішенню для крадіїв чи шахраїв. 

Оцініть, як зараз проходять продажі? Чим частіше користуються клієнти – картками чи готівкою?

Час не стоїть на місці. Якщо ще вчора майже всі клієнти розраховувалися готівкою, то вже сьогодні 80% – активні користувачі банківських карток. Людям зручно і вигідно розраховуватися банківськими картками. А я не можу дозволити собі розкіш втрачати клієнтів, лише через те, що не маю можливості запропонувати їм зручний вид оплати. 

MiniPOS-термінали приємно дивують розміром – трохи більше банківської карти, і вагою – не важчі деяких мобільних телефонів. Якщо бізнес вимагає активного пересування по місту чи за його межами, то вони – незамінні помічники. Саме тому лідерами по використанню miniPOS-терміналів є представники кур’єрських служб. Активно користуються такими терміналами і водії таксі, і служби доставки інтернет-магазинів, страховики, турагенти, візажисти і майстри манікюру, лікарі і нотаріуси тепер вражають клієнтів  революційною послугою ПриватБанку. 

MiniPOS термінали ПриватБанку – комфорт, мобільність і безпека. А ще – це простота і зручність у користуванні. Для здійснення оплати досить прикласти картку до міні-терміналу. При цьому MiniPOS термінал приймає будь-які банківські картки – безконтактні, з чіпом або магнітною смугою. Також через miniPOS термінал можна розплачуватися з Apple Pay або Google Pay. 

Популярність мобільних  і безпечних безготівкових оплат постійно зростає. Так,  якщо в листопаді минулого року через miniPOS термінали ПриватБанку було здійснено 25,4 тис. транзакцій на суму 14,6 млн грн, а вже в грудні ці показники зросли майже в вдвічі – 37,7 тис. трансакцій на суму 25,3 млн грн.

Система Orphus