Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Як тільки закінчиться зима, країна має почати масштабне будівництво, – Олексій Гончарук

Як тільки закінчиться зима, країна має почати масштабне будівництво, – Олексій Гончарук

Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук провів селекторну нараду з керівниками обласних державних адміністрацій.

Порушив на ній питання зменшення сум платіжок на тепло й гарячу воду, зокрема, у 124 містах України. Наголосив на комунікації, наданні роз’яснень громадянам щодо знижок, повідомляють у Полтавській ОДА.

«Працюємо з компанією «Нафтогаз», щоб у січні та лютому тенденція збереглася», – додав Олексій Гончарук.

Глава Уряду зупинився й на темі будівництва. Зазначив, що в регіонів залишилося трохи більше місяця, аби підготуватися до старту проєкту так званого великого будівництва, розібратися з відповідною документацією і проведенням тендерів.

«Як тільки закінчиться зима, з 1 березня, країна має почати масштабне будівництво. За рік потрібно виконати величезний обсяг роботи. Як мінімум, за підсумками 2020-го необхідно мати 100 оновлених шкіл, 100 садочків, 100 стадіонів, 4 тисячі кілометрів доріг. Це конкретні вимірювані показники. Крім того, із Президентом України детально обговорили медичну реформу, яка реалізовуватиметься цьогоріч. Зокрема, з 1 квітня зміниться принцип фінансування медичних закладів. Дуже важливо побудувати більше 200 так званих приймальних відділень, щоб по всій країні було помітно, що якість медицини змінюється», – зазначив Олексій Гончарук.

Радник Прем’єр-міністра України Юрій Голик розповів про стан використання коштів Дорожнього фонду в областях. Зазначив, що найкраще використали фінансові ресурси Хмельницька, Полтавська, Івано-Франківська, Луганська області й м. Київ. Водночас наголосив, що переважна більшість регіонів кошти спрямували на проведення поточного ремонту. Лише Дніпропетровщина, Івано-Франківщина й м. Київ витратили більшість суми на капітальний ремонт автошляхів.

«До 1 лютого облдержадміністрації мають затвердити в Укравтодорі перелік доріг для проведення ремонту доріг цього року. На нашу думку, ідеальний розподіл використання коштів субвенції має становити: 80 відсотків на капітальний або поточний середній ремонт, 20 відсотків – на утримання доріг. Ямковий ремонт можливо здійснювати для утримання автошляхів лише у крайньому разі. Також варто відмовитися від ремонту доріг «окремими ділянками». Мінімальний кілометраж ремонту – від 5 кілометрів. Це умовна середня відстань, яку проїжджає шкільний автобус до школи. Пріоритет – дороги, які перебувають на балансі облдержадміністрацій та ведуть до опорних шкіл і лікарень», – наголосив Юрій Голик.

Також під час селекторної наради Прем’єр-міністр порушив питання посилення безпеки на дорогах.

«Ми втрачаємо величезну кількість людей на дорогах. Причинами такої ситуації є порушення правил дорожнього руху, перевищення швидкості. Також важливий чинник ситуації – поганий стан доріг, інфраструктури – обладнання пішохідних переходів, острівців безпеки, світлофорів, – зазначив Олексій Гончарук. – Із лютого буде запущена система автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху. Прагнемо, аби система розвивалася максимально швидко. Траси ми беремо на себе, а в містах – це зона відповідальності органів місцевого самоврядування».

Олексій Гончарук додав, що потрібно передбачити у місцевих бюджетах кошти на розвиток системи безпеки дорожнього руху цього року.

«Маємо зменшити кількість смертей на дорогах. Удвічі. Розумію, що завдання амбітне, проте варто поставити перед собою конкретну мету. На мою думку, вона цілком досяжна. В містах знаємо, де небезпечні ділянки. Потрібно всім разом оперативно визначити, що має бути зроблено – наприклад, облаштувати пішохідні переходи, їх освітлення, встановити звукові пристрої – і зробити це. Із 1 лютого вся нормативна база буде готова, щоб системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху почали працювати», – наголосив Глава Уряду.

За підсумками селекторної наради перший заступник голови облдержадміністрації Дмитро Лунін звернувся до міських голів і керівників ОТГ винести на сесії місцевих рад питання співфінансування будівництва шкіл, садочків і стадіонів.

Перейти до вмісту