Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві триває робота над маркетинговою стратегією міста

У Полтаві триває робота над маркетинговою стратегією міста

24 січня у Полтавській міській раді відбулося чергове засідання робочої групи з маркетингової стратегії. Провела засідання з позиціювання сучасного образу міста заступник міського голови з економічних та соціальних питань Тетяна Юрченко.

До обговорення також були запрошені представники управлінь та відділів виконкому, КО «Інститут розвитку міста», громадських організацій міста, бізнесових структур, повідомляють у міській раді.

Маркетингова стратегія Полтави презентована комплексом дій, спрямованих на реалізацію та просування інтересів мешканців міста, заходами, що сприятимуть формуванню позитивного іміджу Полтави та створення комфортного середовища для життя містян. Її розробляють разом із експертами Проєкту ПРОМІС.

На черговому засіданні робочої групи цього дня обговорили структуру маркетингової стратегії міста, формулювання інформаційних продуктів, базових ключових повідомлень для визначених цільових груп. Також учасники засідання визначили відповідні канали комунікації та розглянули питання розробки комплексної інформаційної політики для розбудови міста.

Зокрема Тетяна Юрченко зазначила, що створення маркетингової стратегії міста — це потужний поштовх для розвитку Полтави, підвищення її рівня туристичної привабливості та впізнаваності:

— Сьогодні всі експерти та фахівці демонструють напрацювання, щоб надалі можна було впровадити наступну частину концепції та, відповідно, реалізувати другий крок — розробку власне бренду міста. Ми намагаємося створити якомога впізнаваніший образ Полтави, який буде сприяти сталому розвитку міста, залученню внутрішніх й зовнішніх інвестицій, зростанню робочих місць та підвищенню всебічної привабливості нашого міста як для містян, так і для гостей Полтави.

Консультант Проєкту ПРОМІС Володимир Проскурнін розповів, що під час формування маркетингової стратегії міста, враховували різні аспекти діяльності Полтави: інвестиції, туризм, внутрішню ідентифікація міста.

— Багато часу ми приділили формуванню концепції бренду міста. Вона є вагомою частиною маркетингової стратегії та включає: ідею бренду міста, цінності та дизайн бренду.

До обговорення долучився і перший заступник міського голови Ігор Федій, який зауважив, що маркетингова стратегія має допомогти Полтаві не лише збільшити кількість гостей міста, а й розв’язати проблему комфортності життя для полтавців.

— Місто має позиціювати себе не лише як привабливий туристичний центр, а й як бізнес-центр, що готовий до співпраці, до впровадження інновацій, залучення до формування мистецького й культурного життя не тільки спонсорів, а й широкого кола громадськості. А для досягнення цієї мети важливе значення має маркетингова комунікація, тому що без цього нам складно буде презентувати себе як відкрите та привабливе місто. Крім того, зробивши яскравий та впізнаваний бренд міста, ми зможемо розвивати і міжкультурний діалог, щоб вдало демонструвати переваги Полтави.

Наразі маркетингова стратегія міста передбачає позиціювання Полтави, а саме:

– міське середовище та інфраструктура (візуалізація бренду);

– культурне середовище міста (закріплення та пожвавлення бренду);

– нормативно-інституційне середовище (управління брендом).

Наступний етап — маркетингова комунікація та просування бренду міста:

– формування інформаційних продуктів для маркетингової комунікації (створення повідомлень для цільових груп на основі базових ключових повідомлень; розробка системи візуальної та вербальної ідентифікації міста; розробка цільових інформаційних продуктів різноманітного контенту, зокрема іноземними мовами);

– комунікація з цільовими групами (оптимізація переліку цільової аудиторії; розширення ефективних каналів впливу на цільові аудиторії; розробка промоційних кампаній).

Також під час засідання учасники робочої групи обговорили створення слогану та унікальної символіки, які стануть вдалими складовими бренду Полтави.

Маркетингова стратегія міста розроблена з метою підвищення конкурентоспроможності Полтави, ідентифікації міста та сприяння створення всіх належних умов для підвищення потенціалу Полтави та її мешканців.