Ви тут:

Понад 50 звернень громадян надійшло до Головного управління ДПС Полтавщини в минулому році

Понад 50 звернень громадян надійшло до Головного управління ДПС Полтавщини в минулому році

А саме, як повідомили в Головному управлінні ДПС області, з початку діяльності управління на його адресу надійшло 52 письмових звернення від громадян, з них 6 надіслано через мережу Інтернет.

Як повідомили в Головному управлінні ДПС у Полтавській області, аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом вересня-грудня 2019 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (29 звернень, або 56%), інформування про ухилення від сплати податків (11 звернень, або 21%), податку на доходи фізичних осіб (3 звернення, або 6%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та управліннями на правах відокремлених підрозділів не допускалися.

Протягом вересня-грудня 2019 року громадянами надіслано 2 неодноразових звернення (3,8%) та 2 колективних звернення (3,8%).

Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 3 звернення надійшло від пенсіонерів, по 2 – від підприємців та робітників, 107 заявників соціальний стан не вказували (94 % загальної кількості звернень).

За результатами розгляду: 7 звернень вирішено позитивно; на 25 надано вичерпні роз’яснення; 2 – переслано за належністю; 5 звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта знаходиться на виконанні.

З початку діяльності ГУ ДПС здійснено 4 особистих прийоми громадян: один – в.о. начальника Головного управління, три – іншими посадовими особами. Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: щодо місцевих податків – 2 (50%), реєстрація та облік платників податків, єдиний внесок – по 1 (по 25%).

За потребою, проводиться першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Особистий прийом проводиться згідно із затвердженими графіками прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів, які підтримуються в актуальному стані. Для забезпечення прозорості у діяльності податкової служби, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податківцями Полтавщини систематично розміщується на суб-сайті територіальних органів ДПС у Полтавській області та на стендах в Центрах обслуговування платників. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС області. Право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювання своїх законних інтересів та відновлення їх у разі порушення, участі в управління державними і громадськими справами, впливу на поліпшення роботи органів державної влади.