Ви тут:
Відео Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Чат-боти у Viber і Telegram – один з найзручніших способів передати показники лічильників “Полтаватеплоенерго”

“Полтаватеплоенерго” пропонує кілька способів передачі показників індивідуальних лічильників теплової енергії та гарячої води. Найпростіший та найбезпечніший з них — через чат-боти у Viber і Telegram.

Тож саме чат-ботами підприємство рекомендує скористатися споживачам, щоб передати показники лічильників. Цього місяця це необхідно зробити до 30 січня включно, повідомляє пресслужба “Полтаватеплоенерго”.

Нагадуємо, що передавати показники слід вчасно, аби вони були відображені в рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми відповідали фактично спожитим послугам.

Чому варто обрати чат-бот для передачі показників?

Чат-бот у месенджері Viber уже не перший рік служить добрим помічником споживачам послуг «Полтаватеплоенерго», коли настає період передачі показників лічильників. Якщо на початку його впровадження чат-ботом користувалися одиниці, то зараз кілька тисяч полтавців і мешканців чотирьох райцентрів області, де «Полтаватеплоенерго» надає послуги, щомісяця користуються ним. І вагомі підстави для цього є!

Перевагами чат-боту є те, що за його допомогою показники приладів обліку можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений месенджер Viber, і в будь-який зручний для користувача час. Крім того, обробка внесених даних відбувається автоматично з покроковою їх верифікацією, а це запобігає впливу людського фактору при передачі даних до абонентської бази споживачів «Полтаватеплоенерго».

Як користуватися чат-ботом у Viber?

Користуватися чат-ботом PoltavaTE_Bot у месенджері Viber просто і зручно. Потрібно лише уважно читати повідомлення від бота і виконувати дії, які він пропонуватиме:

Крок 1. Знайдіть бот у паблік акаунтах Viber за іменем — PoltavaTE_Bot або перейдіть за посиланням.

Крок 2. Надішліть повідомлення з текстом “Привіт” і оберіть опцію “Додати особовий рахунок”.

Крок 3. Введіть номер особового рахунку, який зазначений у рахунку на оплату послуг з теплопостачання: наприклад, “79-987-33-0”. Використовуйте лише цифри 0-9, знак “-” і не ставте пробілів.

Крок 4. Бот попросить вас перевірити правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Оберіть опцію “Адреса вірна” або ж “Адреса невірна” (у цьому разі бот поверне вас до кроку 3).

Крок 5. Якщо вказана адреса правильна, бот відзвітує про встановлені вузли обліку й останній внесений показник.

Крок 6. Внесіть поточний показник лічильника.

Якщо  ви звикли користуватися іншим месенджером, наприклад, Telegram, то і за його допомогою можна передати показники лічильників до абонентської служби “Полтаватеплоенерго”. Докладні інструкції користування чат-ботом PoltavaTE_Bot у Telegram дивіться у відео:

Система Orphus