Ви тут:
децентралізація Полтавщина Суспільство 

Відбулися консультації щодо перспективних планів територій громад Хмельницької, Полтавської, Кіровоградської та Житомирської областей

Відбулися консультації щодо перспективних планів територій громад Хмельницької, Полтавської, Кіровоградської та Житомирської областей

Предмет консультацій – пропозиції, напрацьовані міжвідомчими робочими групами з підготовки перспективних планів до майбутніх конфігурацій громад.

У консультаціях взяли участь представники облдержадміністрацій, громад, асоціацій органів місцевого самоврядування, народні депутати України та експерти, повідомляє прес-центр ініціативи “Децентралізація”.

Це четверта зустріч, ініціаторами якої є Мінрегіон і підкомітет із питань адмінтерустрою Комітету ВРУ з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування. Консультації проходять за співголовування В’ячеслава Негоди, заступника Міністра розвитку громад та територій та Віталія Безгіна, голови підкомітет з питань адмінтерустрою.

У ході обговорень найбільшу увагу звертали на відповідність конфігурацій майбутніх громад Методиці формування спроможних територіальних громад. Пропозиції, які передбачали «розрив» території майбутньої ОТГ іншою громадою, без обговорень направлялися на доопрацювання.

Також бралися до уваги перспективи економічного розвитку кожної громади. У тих випадках, де така складова була слабкою, учасники консультацій також одностайно виступили за доопрацювання пропозицій міжвідомчими регіональними робочими групами.

В’ячеслав Негода звернув увагу, що перспективні плани, над якими сьогодні триває робота, стануть основою нового адмінтерустрою базового рівня, нагадавши, що чинний адмінтерустрій діє близько 60 років.

«Області і громади повинні думати на десятиліття вперед. Нинішній адмінтерустрій проіснував близько 60 років і давно себе вичерпав. Отже новий маємо зробити таким, при якому громади матимуть перспективи розвитку і не потребуватимуть за рік-два переформатування», – сказав заступник Міністра.

Перейти до вмісту