Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

На КВБЗ розповіли про технічні особливості нового українського дизель-поїзда

На КВБЗ розповіли про технічні особливості нового українського дизель-поїзда

На новий дизель-поїзд ДПКр-3 встановили більш потужні двигуни, ніж були у його попередника – ДПКр-2, проміжний вагон тривагонного складу тепер не моторний, через що конструкція всіх вагонів зазнала кардинальних змін.

Про це розповів заступник головного конструктора по пасажирському моторвагонному рухомому складу Крюківського вагонобудівного заводу Іван Кутумов, пише ЦТС.

“На перший погляд можна подумати, що ДПКр-3 схожий на свого старшого брата ДПКр-2. Це не так. Конструкція поїзда зовсім інша. Перш за все, це викликано тим, що силові установки та двигуни потужніші, вони більше за розмірами, а, отже, зайняли багато підвагонного простору. При цьому проміжний вагон не є моторним. Також це призвело до повної заміни розташування всього підвагонного обладнання. Тому головні елементи системи охолодження винесені на дах з пристроєм простору для комунікацій їх підключення та управління. Конструкція вагонів зазнала кардинальних змін “, – розповів Кутумов.



Читайте також: Новий дизель-поїзд, який побудував Крюківський вагонобудівний завод, розігнали до 140 км/год на випробуваннях

Як пояснюють на КВБЗ, найбільш просторим став проміжний вагон, в якому передбачені 61 місце першого класу за схемою 2х2 і санітарний модуль. В одному з головних вагонів 58 місць другого класу за схемою 2х3, там же є купе стюарда. В іншому головному вагоні – 51 місце другого класу, в цьому вагоні знаходиться санітарний модуль збільшеного розміру для пасажирів з особливими потребами, є місце для колясок. Наявність зазначених особливостей зажадало розробки нової конструкторської документації і повністю нового проекту.

“У ДПКр-3 багато нових вузлів, з яких складається кожна система, в тому числі власного виробництва. Наприклад, система опалення, розподільні шафи контролю та діагностики, система охолодження двигунів, трубні магістралі, які піднімаються з-під вагона на дах”, – додав Іван Кутумов.

У поїзді застосовано нове самостійне рішення в частині електропостачання всіх споживачів вагонів. Встановлено нові системи локомотивної і пожежної безпеки українського виробництва.