Ви тут:
Суспільство ТОП-новина Україна 

Запали свічку пам’яті у своєму вікні! Презентували соціальну рекламу до Дня пам’яті жертв Голодомору

Запали свічку пам’яті у своєму вікні! Презентували соціальну рекламу до Дня пам’яті жертв Голодомору

Загальнонаціональну традицію ставити запалену свічку у вікні своїх осель на знак вшанування виморених голодною смертю ініціював відомий історик, політолог, дослідник Голодомору Джеймс Мейс. 

Про це інформує прес-служба Українського інституту національної памʼяті.

«Я ж хочу запропонувати лише акт національної пам’яті, доступний кожному: визначити час, коли кожен член цієї нації, де майже кожна родина втратила когось із близьких, запалить у своєму вікні свічку в пам’ять про померлих», – писав Джеймс Мейс.

Головною ідеєю соціальної реклами Українського інституту національної пам’яті є заклик до кожного українця запалити свічку.

«Свічка, що мерехтить у вікні», запалена о 16:00 наприкінці листопада кожного року – це традиція важлива не лише для пам’яті про Голодомор. Вона єднає нас, творить націю і робить сильнішими», – говорить Перший заступник Голови Українського інституту національної пам’яті Аліна Шпак.

Завантажити соціальну рекламу в якості для перегляду, поширення та друку можна за посиланнямhttp://bit.ly/2qUKxbE.

Нагадуємо, 23 листопада у День пам’яті жертв голодоморів на території Національного музею Голодомору-геноциду пройдуть жалобні заходи.

Пам’ятні заходи пройдуть також по всій країні.

Український інститут національної пам’яті закликає медіа розмістити символ пам’яті – свічку або знак Голодомору – в ефірах, на сайтах та на шпальтах видань.