Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві працюють над маркетинговою стратегією і брендом міста

У Полтаві працюють над маркетинговою стратегією і брендом міста

Бренд міста — один із важелів залучення туристів та інвесторів та популяризації міста серед містян. Саме над розробкою бренду міста вже кілька місяців поспіль полтавська громада, міська влада спільно з Інститутом регіонального розвитку Полтави та Проєктом міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) працюють у робочих групах, на круглих столах та спільних засіданнях.

У Дискотечно-виставковій залі міського будинку культури в режимі openspace знову зібралися небайдужі полтавці, повідомляє пресслужба Полтавської міської ради. Всіх об’єднує одна мета — розробити цільний та автентичний бренд міста. За результатами попередніх напрацювань розроблено попередню концепцію бренду: Полтава — історичне місто камерності та надії, колиска унікальних людей, місто традицій і справжньої української смачної кухні, затишне місто для душі, зелений листок на течії життя.

Серед іншого робоча група розглядала можливість упровадження проектів з розвитку бренду міста за трьома напрямками:

– Проєкти щодо візуалізації, закріплення бренду міста в міському середовищі та інфраструктурі, зокрема формування інвестиційних продуктів, створення сучасної туристичної інфраструктури, громадського простору, транспорту та послуг;

– Проєкти спрямовані на пожвавлення бренду міста в культурному середовищі міста, зокрема проведення ділових і культурно-мистецьких заходів для мешканців;

Проєкти щодо впровадження маркетингової стратегії, промоції та просування бренду міста.

Наразі до розробки маркетингової стратегії і бренду зокрема може долучитись кожен охочий містянин, громадські організації, говорить секретар Полтавської міської ради Олександр Шамота. Ґрунтуючись на цих напрацюваннях робоча група обере найбільш підходящі.

“Перевага роботи в режимі openspace в тому, що ми відкриті для кожної пропозиції. Кожен, хто має змогу і бажання може висловити свої пропозиції. Потім із маси напрацьованих ідей ми всі разом виокремимо ті, які дадуть нам змогу реалізувати основну мету цієї роботи. Цей процес може зайняти приблизно 4 місяці”, — зазначив Шамота.

Після підготовчих і організаційних робіт буде проведено конкурс на компанію, яка професійно працюватиме над самим брендом і зможе якісно візуалізувати ідею полтавців, влади і міжнародних партнерів.

Заступниця міського голови з соціальних та економічних питань Тетяна Юрченко наголошує:

“Розробляючи новий бренд Полтави, ми ставимо перед собою важливу мету. Саме якісний брендинг показує інвесторам і туристам, що місто має своє унікальне бачення, свої традиції, історію, легенду – тобто, варте уваги і для туристів, і для реалізації інвестиційних проектів. А інвестиції – це нові робочі місця для полтавців і потужний поштовх до її економічного розвитку”