Ви тут:
Суспільство 

Facebook провів ребрендинг: що зміниться для простих користувачів

Facebook провів ребрендинг: що зміниться для простих користувачів

Тепер має бути краще позначені продукти, які надає компанія.

Як повідомляє ITC.ua, запущений новий логотип компанії, щоб додатково відокремити компанію Facebook від додатка Facebook, яке збереже свій власний бренд. Новий брендинг використовує іншу типографію і заголовні букви, щоб створити візуальне відмінність між компанією і додатком.

Як відзначають у Facebook, люди повинні знати, продукти яких компаній вони використовують. Серед основних сервісів компанії числяться додаток соцмережі Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal і Calibra. У червні компанія почала додавати напис «від Facebook» в усі свої додатки.

У найближчі тижні компанія почне використовувати новий бренд в своїх продуктах і маркетингових матеріалах, включаючи новий веб-сайт компанії.