Ви тут:
Суспільство Цікавинки 

За допомогою штучного інтелекту у фільмах збільшать кількість реклами

За допомогою штучного інтелекту у фільмах збільшать кількість реклами

Практично жоден сучасний фільм не обходиться без комп’ютерної графіки. Китайський техногігант Tencent вирішив піти далі та має намір використовувати сучасні технології комп’ютерного зору для інтеграції реклами у вже готові фільми та серіали.

Про це повідомляє “24 канал”.

У демонстраційному ролику показана розробка компанії Mirriad, з якою Tencent уклала партнерську угоду.

На відео показано, як в уже готовий фільм або серіал можна з легкістю додати білборд, рекламу на зупинці або автобусі, стаканчики з кавою на столі і так далі. Таким чином безпосередньо в стрічку буде інтегрована реклама, яку користувачі ніяк не зможуть відключити або пропустити.

Tencent має намір протестувати цю технологію на власній стрімінговой платформі. У разі успішності проєкту розробка Mirriad може з’явитися і в інших сервісах.

“Поки залишається загадкою, чи можна буде натискати на вбудовану рекламу для переходу по ній”, – йдеться у повідомленні.