Ви тут:
Анонс Полтавщина Суспільство 

Полтавців запрошують до “вирощування” бренду міста

Полтавців запрошують до “вирощування” бренду міста

Проект «Партнерство для розвитку міст» (проект ПРОМІС) та Полтавська міська рада запрошують креативних та активних громадян долучитися до “вирощування” бренду Полтава в міському просторі, культурному житті міста, системі міського управління та згенерувати ідеї проектів з промоції міста. Про це повідомляється на сайті Полтавської міськради.

В межах розробки Маркетингової стратегії міста Полтава планується проведення творчої зустрічі у форматі «Відкритий простір (Open Spaсe)» на тему: «Проекти “вирощування” бренду міста», яка відбудеться 5 листопада 2019 р. (з 10:00 до 16:00) у приміщенні Дискотечно-виставкової зали Полтавського Будинку культури (м. Полтава, вул. Майдан Незалежності, 5).

Відкритий простір – це креативний метод дискусій в групах, який застосовується для стратегічного розвитку та пошуку рішень у проблемних ситуаціях. Учасники заходу зможуть запропонувати ідеї, теми для можливих майбутніх проектів створення позитивного іміджу міста та обговорити їх в малих групах. Учасники вільно вирішуватимуть, в якому обговоренні вони хочуть брати участь, а також зможуть переходити з групи в групу в будь-який час.

В проектах учасників має бути відображена головна ідея бренду міста: «Полтава – історичне місто камерності та надії, колиска унікальних людей, місто традицій і справжньої української смачної кухні, затишне місто для душі, зелений листок на течії життя».

Бажана тематика проектів:

· Проекти щодо візуалізації, «вирощування» та закріплення бренду у міському середовищі та інфраструктурі, зокрема, формування інвестиційних продуктів, створення сучасної туристичної інфраструктури, громадського простору, транспорту та послуг.

· Проекти щодо пожвавлення бренду у культурному середовищі міста, зокрема, проведення ділових і культурно-мистецьких заходів, подій національного та світового рівня для гостей міста, культурних заходів для мешканців.

· Проекти щодо промоції та просування бренду міста.

Після відбору та подальшої експертизи проекти буде включено до Маркетингової стратегії міста.

Для участі у Відкритому просторі необхідно зареєструватися он-лайн: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf-5-ptSSrx0VdjhqtF9C8l2crurWH6UNOYDMXHtpiENKxKQA/viewform