Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

АМКУ Полтавщини досліджує ринок послуг поводження з побутовими відходами

АМКУ Полтавщини досліджує ринок послуг поводження з побутовими відходами

На засіданні адміністративної колегії Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України розпочато розгляд справи за ознаками вчинення комунальним підприємством «Жилремсервіс» (код ЄДРПОУ – 36324964) порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Зокрема, як повідомили в Тервідділенні АМКУ, мова йде про:
– застосування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, плати за абонентське обслуговування та тарифу на поводження з побутовими відходами (що включає в себе, згідно Розрахунку, послуги з вивезення та утилізації твердих та негабаритних побутових відходів) з недотриманням 15-денного строку повідомлення про введення їх у дію, який передбачений пунктом п’ятим статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50 та частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з поводження з побутовими відходами, шляхом вчинення дій, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку;

– формування тарифу на поводження з побутовими відходами (що включає в себе, згідно Розрахунку, послуги з вивезення та утилізація твердих та негабаритних побутових відходів), на території Градизької селищної ради за 1 м. кв. житлової площі, не у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 № 1010, містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», визначеного частиною першою статті 13 цього Закону, у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з поводження з побутовими відходами, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів, яке було б неможливим за умов існування значної конкуренції на ринку;

– встановлення та стягнення з 01.10.2018 року плати за абонентське обслуговування на території Градизької селищної ради для різних категорій споживачів за 1 м. кв. житлової площі, яку можна застосовуватися лише з 01.09.2019 року, містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», визначеного частиною першою статті 13 цього Закону, у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з поводження з побутовими відходами, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів, яке було б неможливим за умов існування значної конкуренції на ринку.

Також на засіданні адміністративної колегії Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України розпочато розгляд справи за ознаками вчинення виконавчим комітетом Градизької селищної ради (код ЄДРПОУ – 04382062) порушення, яке полягає у затвердженні рішенням виконавчого комітету Градизької селищної ради від 20.08.2018 року № 2 «Про затвердження тарифу на поводження з побутовими відходами КП «Жилремсервіс» тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (що включає в себе, згідно Розрахунку, послуги з вивезення та утилізації твердих та негабаритних побутових відходів), не у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 № 1010, а також у затвердженні рішенням виконавчого комітету Градизької селищної ради від 20.08.2018 року № 3 «Про затвердження тарифу плата за абонентське обслуговування КП «Жилремсервіс» плати за абонентське обслуговування, яку можна застосовувати лише з 01.09.2019 року, містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 7 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», визначеного статтею 17 цього Закону, у вигляді дій органу місцевого самоврядування, що полягають у легітимації порушення законодавства про захист економічної конкуренції.