Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

“Якщо до 20 вересня поштою не надійшов паперовий рахунок, споживачам варто повідомити про це на підприємство”, – Полтаватеплоенерго

На адресу ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго” продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 
Нагадаємо, з травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта», повідомляє прес-служба “Полтаватеплоенерго”.
У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

“Звертаємося до вас, шановні споживачі, з проханням: якщо до 20 вересня цього року ви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані в червні, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для вас шляхом”, – йдеться у повідомленні.

Повідомити підприємство можна кількома способами:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua;