Розпочалася ера якісних та доступних держпослуг, – Офіс реформ адміністративних послуг
Опублікований Указ Президента N647/2019
Відтепер в усій Україні:
-
Діятимуть єдині вимоги до якості обслуговування відвідувачів завдяки:
-
чітко визначеному максимальному часу очікування в черзі,
-
вимірюванню рівня задоволеності клієнтів,
-
ефективному механізму контролю, у т. ч. опції “таємний відвідувач”
-
Все більше публічних послуг будуть надаватися онлайн, у тому числі:
-
З’ явиться комплексна е-послуга для оформлення права на земельну ділянку
-
Питання по житлово-комунальних послугах можна буде вирішити онлайн (заміни, повірки, результат)
-
Окремі адмінпослуги надаватимуться без втручання людини
-
Розвиватиметься та посилюватиметься мережа Центрів надання адмінпослуг (ЦНАП):
-
ЦНАПи при РДА перейдуть до органів місцевого самоврядування на засадах співфінансування державою
-
Заяви заповнюватимуть адміністратори, а не відвідувачі – якщо такі заяви будуть потрібні
-
Частину плати за адмінпослуги спрямують на потреби ЦНАП і винагороди адміністраторам
-
Споживачі отримуватимуть якісні та вичерпні консультації у зручний для себе спосіб (особисто, по телефону, онлайн) – це стосується і пенсійних, і соціальних, і адмінпослуг
-
Результати адмінпослуг за бажанням можна буде отримати кур’єром
-
Отримувати найпопулярніші послуги буде просто:
-
Між реєстрами буде налагоджена взаємодія
-
Процедури отримання послуг будуть спрощені
-
Технічні помилки та достовірність перевірятимуть оперативно
-
Місце проживання реєструватимуть за декларативним принципом із забезпеченням прав власника
-
Соцвиплати можна буде отримати на рахунок, відкритий в будь-якому банку.