Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

На Полтавщині за парти вперше сіли 14,3 тис першачків

Сьогодні, 2 вересня у Полтавській області до школи пішли близько 14,8 тисяч першокласників. А всього 30 тисяч дітей уже будуть охоплені Новою українською школою.

“Це діти, які йшли до школи минулого року та учні чотирьох шкіл Полтавщини, де за цією концепцію навчаються ще й третьокласники”, – зауважила директор Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації Олена Харченко.

Цьогоріч сума коштів на оснащення класів відповідно до вимог НУШ для першокласників на Полтавщині склала 67 млн грн. Зокрема в область надійшла державна субвенція 44,5 млн грн на оснащення класів відповідно до вимог Нової української школи; 10,5 млн грн на підготовку вчителів, тренерів, супервізорів, а решта – на придбання меблів, дидактичних матеріалів, обладнання на умовах спів фінансування.

Нагадаємо, серед цьогорічних змін у шкільному навчальному процесі:

Учень може відвідувати уроки в іншій школі

“Є базова школа. Також з іншими загальноосвітніми закладами школа може укладати угоду з іншою, яка має краще обладнання, лабораторії, гарний спортивний зал. У таких випадках учень, або навіть цілий клас, за наявності відповідної угоди, може відвідувати там відповідні уроки”.

Вечірня форма навчання навіть для одного учня

“До цього має бути готова кожна школа. Усім загальноосвітнім закладам рекомендується ввести вечірню форму навчання. Для чого це робиться? Є діти, які займаються спортом, навчаються у мистецьких школах, можливо, мають певні сімейні обставини. Тому в таких випадках, за бажанням дитини і батьків, вечірнє навчання може бути запроваджене, якщо буде відповідне звернення.

Конспекти уроків не обов’язкові

“Вчителі не повинні готувати докладний конспект уроків, а лише план проведення заняття. Зараз набагато зменшилася документальна робо“Вчителі не повинні готувати докладний конспект уроків, а лише план проведення заняття. Зараз набагато зменшилася документальна робота: школа отримала автономію. Тепер вчитель сам визначає яким чином побудувати освітній процес. Це дуже важливо, бо бюрократична робота займала більшість часу у вчителя, який можна було б використати на безпосереднє навчання школярів. Так набагато краще”.та: школа отримала автономію. Тепер вчитель сам визначає яким чином побудувати освітній процес. Це дуже важливо, бо бюрократична робота займала більшість часу у вчителя, який можна було б використати на безпосереднє навчання школярів. Так набагато краще”.