Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Чи повинні ми платити за пошкоджений в магазині товар?, – роз’яснення юристів

Згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові/магазинові.

Якщо адміністрація/охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.

Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.

Про це розповіла Перший заступник начальника ГТУЮ у Полтавській області Дар`я Бриндак

Якщо адміністрація/охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється вимога оплати продукції без згоди споживача: забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості чи непотрібного йому асортименту.

Якщо після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/пошкоджений товар і відмовляються скласти акт  порушення на місці – викликайте поліцію! Адже охорона має право на затримання у разі, якщо є достатні підстави вважати, що було вчинене правопорушення. Охорона не має права застосовувати фізичну силу (якщо особа не здійснює опір), обшукувати, проводити поверхневий огляд, вимагати показати вміст кишень чи сумок. Ви маєте право на правову допомогу; право на відшкодування завданих збитків та моральної шкоди.

Якщо дотримання рекомендацій не допомогло, і ваше право було порушено – звертайтеся:

  • цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 044 364 77 80 

  • адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби:

http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Kontakti_Terorganiv/139/

  • єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213  103

Перейти до вмісту