Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

«Використання он-лайн сервісів Мін’юсту заощадить Ваш час», – Людмила Григор`єва

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» однією із засад державної реєстрації прав є відкритість та доступність відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Міністерством юстиції України запроваджено ряд он – лайн сервісів за допомогою яких можна отримати відповідні адміністративні послуги у сфері державної реєстрації.

Вже зараз громадяни та представники юридичних осіб мають можливість отримати послуги не виходячи з дому чи офісу через «Он – лайн будинок юстиції» за посиланням https://online.minjust.gov.ua/. Одними з них є:

  • отримання інформації з Державного реєстру прав про зареєстровані права на нерухоме майно (за вказаною адресою, реєстраційним номером об’єкта нерухомості, кадастровим номером земельної ділянки, ідентифікаційними даними фізичної або юридичної особи);
  • перевірка виданого документа (перевірка документів, виданих державними реєстраторами прав, нотаріусами);
  • перевірка інформації про стан розгляду заяви/запиту (пошук та перегляд інформації про стан розгляду заяви запиту, що були подані державному реєстратору у паперовій формі);
  • контроль об’єкта нерухомого майна (можна отримати миттєве повідомлення про початок та хід реєстраційної процедури відносно обраного об’єкта нерухомого майна, а також зміну його статусу в Державному реєстрі прав).

Умови, підстави та процедура надання інформації з Державного реєстру прав регулюються нормами статті 32 Закону та Порядком надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Надання інформації з Державного реєстру прав це загальнодоступна, але платна адміністративна послуга. За отримання інформації з Державного реєстру прав у порядку, передбаченому статтею 32 Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

– 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – отримання інформації, витягу в паперовій формі, що складає 50 грн.;

– 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – отримання інформації, витягу в електронній формі, що складає 20 грн.

Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги.

Таким чином, користування он-лайн сервісами Мін’юсту значно заощадить Ваш час і забезпечить зручність отримання відповідної послуги.

Заступник начальника ГТУЮ у Полтавській області з питань державної реєстрації Людмила Григор`єва