Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Споживачі “Полтаватеплоенерго” вже мають рахунки за липень в “Особистому кабінеті”

«Особистий кабінет споживача» — найбільш популярний он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства. І це підтверджує кількість зареєстрованих користувачів, яка вже перетнула позначку в 25 тисяч. Одна з можливостей, що приваблює споживачів «Полтаватеплоенерго» до цього сервісу, — перегляд рахунків задовго до того, як вони надійдуть поштою.

«Особистий кабінет споживача» пропонує два варіанти ознайомлення з рахунками: перегляд у режимі он-лайн або завантаження PDF-версії на комп’ютер. Й обидві ці можливості можна реалізувати в одному розділі сервісу. Найзручніше те, що користувач потрапляє у цей розділ, тільки-но заходить на сервіс, повідомляє прес-служба “Полтаватеплоенерго”.

Короткий алгоритм, як переглянути рахунки за липень он-лайн у сервісі«Особистий кабінет споживача»:

Крок 1. Зайдіть на сторінку сервісу.

Крок 2. Увійдіть у сервіс, ввівши логін та пароль.

Крок 3. У розділі «Рахунки на оплату» знайдіть таблицю з назвами місяців.

Крок 4. Щоб переглянути рахунок, клікніть на кнопці «Переглянути» (у вигляді ока) праворуч від назви місяця.

Крок 5. Щоб завантажити платіжку на комп’ютер, клікніть на кнопці«Завантажити» (у вигляді стрілочки вниз).

Рахунки «Полтаватеплоенерго» розділені за послугами: окремо за централізоване опалення й окремо за постачання гарячої води. Тому в таблиці назва місяця буде написана двічі — окремо для кожної з послуг.

«Особистий кабінет споживача» також дозволяє замовити доставку щомісячних рахунків підприємства на електронну скриньку незалежно від традиційної доставки поштою. Для цього необхідно виконати такий порядок дій:

Крок 1. Клікніть на прізвище, ім’я та по батькові зареєстрованого користувача сервісу.

Крок 2. У розділі «Обліковий запис» оберіть «Редагувати обліковий запис».

Крок 3. Знайдіть опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікніть «Так».

Щоб рахунки регулярно надходили на вашу електронну скриньку, необхідно прослідкувати, аби листи з платіжками не потрапляли в спам. Це може статися, оскільки усі платіжки відправляються з однієї електронної адреси, а поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що замовлені рахунки на ваш e-mail не надходять, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від «Полтаватеплоенерго», позначте його як «Не спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua до списку контактів. Надалі всі листи від підприємства ви вже бачитимете в папці «Вхідні».