Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

На Полтавщині збудують 6 пунктів зважування великовагового транспорту

19 серпня, під час апаратної наради, директор ДП “Агентство місцевих доріг Полтавської області” Олексій Басан розповів про результати аудиту ефективності використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області та про хід виконання ремонтних робіт на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення області.

“Реальною причиною руйнування дорожнього покриття автодоріг є неконтрольований рух великовагового транспорту з фактичною масою, яка в рази перевищує дозволені 24 тонни. Ці причини руйнування дорожнього покриття доводилися до відома контролюючому органу, проте не були взяті до уваги аудиторами. З метою збереження відремонтованих у 2019 році доріг за результатами нарад, проведених із представниками Укртрансбезпеки, Державним підприємством заплановано будівництво 6 пунктів зважування великовагового транспорту на території Полтавського, Кременчуцького, Зіньківського, Оржицького та Шишацького районів”, – повідомив Олексій Басан.

Усі наявні в Державного підприємства паспорти автодоріг місцевого значення області виготовлені Службою автомобільних доріг у Полтавській області переважно у 70-х роках минулого століття, дані про технічний стан доріг є застарілими.

У 2018, 2019 роках виділення субвенції на фінансове забезпечення паспортизації автомобільних доріг загального користування місцевого значення області розпорядниками бюджетних коштів не передбачалося. Відтак, для належного забезпечення паспортизації автомобільних доріг загального користування місцевого значення області в 2020 році необхідне виділення значного обсягу додаткового фінансування.

“З 15 квітня виконуються роботи з поточного дрібного ремонту (ямкового). Влаштовано майже 163 тис. м2 покриття, що мінімально забезпечить проїзд на понад 1500 км доріг. Станом на сьогодні роботи майже завершено – виконання становить 98%. У цьому році підприємством впроваджується технологія поверхневої обробки покриття, яка значно здешевлює ремонтні роботи, як наслідок – зберігає дорожнє покриття й продовжує його термін експлуатації”, – розповів Олексій Басан.

Та додав, що відновлено капітальний ремонт мосту у селі Засулля Лубенського району (фінансування – 50,0 млн грн). Здача об’єкта – у жовтні поточного року. З 12 червня розпочато підготовку до осінньо-зимового періоду, зокрема проводиться визначення обсягів, підготовка техніки, складування протиожеледних матеріалів, призначення відповідальних осіб, підготовка пристроїв пасивного снігозахисту, забезпечення паливно-мастильними матеріалами, виготовлення паспортів готовності до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років, щотижневе звітування.

На початку жовтня 2019 року працівниками відділу технічного контролю Державного підприємства здійснюватиметься планове комісійне обстеження технічного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області, під час якого буде проведена контрольна перевірка стану об’єктів капітальних та поточних середніх ремонтів, виконаних у 2018 році.

“У випадку невиконання підрядниками в добровільному порядку вимог претензій Державне підприємство звернеться за захистом порушених прав до суду”, – зазначив Басан.

“Для ремонту всіх доріг в області необхідно дуже велику суму коштів, але якщо ви зараз не хочете надавати кошти для ремонту доріг, то згодом дороги, все одно, перейдуть до вас на баланс. Постійні залишки на рахунках ОТГ є  і їх використання не в тих напрямках, яких потрібно також є. Як будуть місцеві вибори що ж ви тоді покажете людям? Що ви зробили? Тому думайте і робіть правильні висновки, а наше завдання проаналізувати та показати мешканцям роботу того чи іншого голови ОТГ”, – сказав заступник голови Полтавської Роман Товстий.