Ви тут:
здоров’я Суспільство 

Більшість учителів потребує допомоги психолога, – експерт

За даними опитування, проведеного експертами проекту з юридичної та психологічної допомоги вчителів Pro.Школу, понад 88% вчителів ніколи не звертались за допомогою психолога.

91% вчителів потребує безкоштовної юридичної допомоги, а 68% хотіли б знати, як вирішувати конфліктні ситуації з батьками та учнями, повідомляє osvita.ua.

«Ми опитали 2200 вчителів – чи потрібна їм юридична та психологічна підтримка? І 96% відповіли «так». Якщо світ швидко підлаштовується під технології та зміни, то школа – поки ні», – говорить керівник проекту Pro.Школу Юлія Пилипко.

За її словами, реформа НУШ стала першим кроком до нової освіти, до кращого діалогу вчителя з учнями.

«Але все одно наші вчителі потребують психологічної підтримки, вони слабо обізнаними щодо своїх прав та не вміють їх захищати»,- сказала Пилипко.

Вона також висловила впевненість, що вчитель має зосереджуватись на потребах дітей, а не конфліктах у школі.

«Вчитель, який отримує задоволення від своєї роботи, є найкращим провідником реформи, якщо він страждає на роботі, то не може реалізувати свій потенціал, якісно вчити дітей та змінювати систему», – додала експерт.