Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Записатись в абонентську службу “Полтаватеплоенерго” можна онлайн: покрокова інструкція

Через «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) можна не тільки дізнатися розмір нарахувань чи звернутися по консультацію і роз’яснення, а й записатися на прийом до фахівців абонентської служби. Для цього слід виконати простий порядок дій, повідомляє прес-служба “Полтаватеплоенерго”.

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/) пропонує чимало можливостей для користувачів. З його допомогою багато полтавців уже давно передає показники індивідуальних лічильників теплової енергії і гарячої води, переглядає рахунки за отримані в певному місяці послуги та оплачує їх он-лайн. Хтось використовує «Особистий кабінет», щоб звернутися до підприємства з питанням і отримати письмову відповідь на електронну скриньку. Однак це далеко не всі можливості «Особистого кабінету». Завдяки цьому сервісу споживачі можуть записатися на прийом до фахівців абонентської служби «Полтаватеплоенерго» на будь-який зручний для них день і час.
Можливість попереднього запису в абонслужбу підприємства існує ще з березня 2015 року, коли на підприємстві запрацювала система керування чергою «Електронна черга». Щоправда раніше, аби скористатися нею, необхідно було або особисто завітати до абонентської служби «Полтаватеплоенерго», або ж зателефонувати на номер інформаційно-довідкової лінії і здійснити запис у телефонному режимі. Однак уже з початку поточного року ця можливість стала доступною і для користувачів сервісу «Особистий кабінет споживача» після його оновлення.
«Особистий кабінет», як і електронний термінал у приміщення абонентської служби, дозволяє записатися на прийом до фахівців відділу розрахунків з населенням абонентської служби «Полтаватеплоенерго» на будь-яку дату з найближчих 30 календарних днів (крім вихідних). Передбачається, що в середньому на прийом одного споживача оператор абонслужби витрачає до 20 хвилин. Тому й розклад запису/прийому на кожен день розроблений із 20-хвилинними інтервалами. Залежно від тривалості робочого дня це дає змогу щоденно консультувати в середньому 20 споживачів, які попередньо записалися на прийом.
Щоб, не виходячи з дому, забронювати собі місце в черзі до працівників відділу розрахунків з населенням і заощадити час на відвідування абонентської служби «Полтаватеплоенерго», достатньо виконати лише кілька кроків.
Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/).
Крок 2. Увійдіть до сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), увівши логін та пароль.
Крок 3. Зайдіть у розділ «Попередній запис» (другий справа пункт горизонтального меню).
Крок 4. Якщо ви не належите до пільгової категорії громадян, натисніть на «Прийом споживачів». Якщо ж маєте статус інваліда війни, учасника бойових дій, учасника Другої світової війни чи трудитесь соціальним працівником, клікніть на відповідну кнопку нижче.
Крок 5. У календарі, що з’явиться на екрані, оберіть зручну для себе дату.
Доступні для вибору дні підсвічені зеленим кольором. При цьому під час наведення курсора на комірку з датою ви побачите, скільки вільних місць у черзі попереднього запису лишилося.
Крок 6. У розкладі прийому споживачів виберіть час.
Якщо день чи час у розкладі позначені червоним кольором, значить, можливість попереднього запису на цю дату або часовий період недоступна.
Крок 7. У вікні, що з’явиться на екрані, перевірте правильність вибраних вами дати і часу та клікніть «Підтвердити реєстрацію».
Крок 8. Талончик з порядковим номером у черзі можна роздрукувати прямо з «Особистого кабінету споживача», натиснувши кнопку «Роздрукувати».
Копія талона надсилається на електронну адресу, вказану при реєстрації користувача сервісу. Тож її можна зберегти на мобільний телефон: в електронному вигляді з поштового сервісу; сфотографувавши з екрану монітора комп’ютера чи зробивши скриншот з екрану мобільного телефона. Вибір будь-якого із зазначених варіантів дасть можливість потрапити на прийом до працівника абонентської служби.