Ви тут:
Культура Полтавщина Суспільство 

Як проходив національний фестиваль-конкурс гончарського бодіпейнтінгу в Опішні

Мистецтво боді-арту (у перекладі з англійської – «мистецтво тіла»), та ще й з мотивами традиційної й сучасної кераміки дев’яте літо поспіль демонстрували талановиті художники в Полтавщині. 

Цьогорічний Національний фестиваль-конкурс гончарського бодіпейнтінгу («BСFU–2019») традиційно пройшов у рамках мистецької акції – ХІ Тижня Національного Гончарного Здвиження в Опішному. День проведення конкурсу незмінно припав на святкування Національного фестивалю гончарства. Дванадцять пар учасників (художник & модель) з Київщини, Полтавщини, Рівненщини змагалися в «натільному живописі». 

Як художники, так і моделі Боді-фестивалю терпляче вистояли нелегкі «творчі тортури», які тривали понад шість годин поспіль. Фінальне дефіле виправдало всі сподівання глядачів і Журі. Кожний художник із гордістю презентував результати своєї роботи.

«Завжди радує й те, що художники не просто використовують сам малюнок, а й заздалегідь готують різноманітні аксесуари чи то з паперу, кераміки, дерева тощо, які влучно доповнюють образ»,  – зазначила Куратор Мистецького конкурсу Оксана Ликова.

За рішенням членів Журі було обрано переможців: Першу премію отримала Ірина Герцунь за роботу «Дівчина з Косівщини», Другу премію – Тетяна Погребняк за роботу «Гончарована наречена», Третю премію – Марина Толмачева за роботу «Натхнення, що ожило». Гран-прі «BodyCeramicFestUkraine–2019» отримала художниця з Полтави Інна Гуржій за твір «Веснянка».

Незважаючи на розбіжності думок і суперечок, Боді-арт належить до вишуканого виду мистецтва, завдяки якому на тілах моделей, ніби на полотні, народжуються не менш живописні сюжети та образи, залишаючи простір для фантазії та уяви. 

Незабаром організатори повідомлять про новий набір на участь у ювілейному (десятому) Національному фестивалі-конкурсі гончарського бодіпейнтінгу «BodyCeramicFestUkraine» («BСFU–2020»). Тож слідкуйте за новинами й не проґавте свій шанс стати кращим серед мистців натільного розпису.

Світлана Пругло,
інформаційна служба Національного музею-заповідника українського гончарства