Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві розроблять Маркетингову стратегію розвитку міста

Невдовзі розпочнеться робота над Маркетинговою стратегією міста. Про це говорили під час робочої наради сьогодні у міськвиконкомі.

17 липня відбулася робоча зустріч щодо створення Маркетингової стратегії міста, яку провела заступник міського голови з економічних та соціальних питань Тетяна Юрченко.

Як повідомили у міськраді, до обговорення цього питання були запрошені також представники управлінь та відділів виконкому, КО «Інститут розвитку міста», громадських організацій міста, бізнесових структур, тощо.

Заступник міського голови з економічних та соціальних питань Тетяна Юрченко пояснює:

– Що таке Маркетингова стратегія міста? Це комплекс дій, спрямованих на виявлення й просування інтересів Полтави та її мешканців. Такі заходи сприятимуть соціально-економічного розвитку обласного центру. Від продуманого, структурованого підходу залежить успішність залучення інвестицій, створення для полтавців нових робочих місць, розвиток туризму. Саме такий підхід послідовно забезпечує наша команда.

З 20 по 24 липня у Полтаві перебуватиме експерт проекту ПРОМІС і буде спілкуватися з представниками різних напрямів, щоби отримати інформацію і мати уявлення щодо особливостей історії, культури, традицій та потреб нашого міста. Щоб розробити Маркетингову стратегію міста, створять спеціальну робочу групу, до якої увійдуть представники різних напрямів діяльності. Тетяна Юрченко повідомила, що робота над розробкою маркетингової стратегії буде тривати близько пів року. Потім – безпосереднє втілення.

Так, уже невдовзі відбудеться перша робоча нарада з керівником групи експертів Проекту ПРОМІС Ігорем Лепьошкіним.

Перейти до вмісту