У Полтаві розпочали працювати над брендом міста та маркетинговою стратегією
Представлення дорожньої карти розробки стратегії, формування основної мети та завдань, особливості роботи з маркетингу та брендингу міста: про це 30 липня, говорили під час першої робочої зустрічі групи фахівців, які працюватимуть над маркетинговою стратегією міста, повідомляє прес-служба міської ради. До складу робочої групи увійшли представники структурних підрозділів міськвиконкому, комунальних та громадських організацій, бізнесу, медійники.
Відкриваючи засідання, секретар міської ради Олександр Шамота відзначив важливість розробки та подальшого ухвалення маркетингової стратегії Полтави:
“Перш за все, хочу подякувати Проекту ПРОМІС за партнерство та підтримку, адже без них та їхній ідей старт такого проекту як маркетингова стратегія міста був би неможливий, – підкреслив Олександр Шамота. – Впевнений в тому, що за певний час ми отримаємо гарний бренд міста, з яким будемо виходити на міжнародний рівень, – підсумував секретар міської ради”
Також він побажав всім учасникам робочої групи вдалих ідей та плідної роботи в напрацюваннях.
Заступник міського голови з соціальних та економічних питань Тетяна Юрченко наголосила:
“Розробка Маркетингової стратегії Полтави вже давно перебуває в колі уваги й мене особисто, й підпорядкованих мені управлінь. Поступово ми рухаємося від загального бачення до конкретики, яка дасть впевнений поштовх до розвитку Полтави в усіх напрямках – економічному, соціальному, туристичному, культурному. Ми хочемо, щоб наше місто було комфортним, затишним, доступним для всіх мешканців. Для цього протягом півроку й будемо працювати спільно з громадою та фахівцями проекту”
Партнером у створенні маркетингової стратегії Полтави виступив Проект ПРОМІС, який реалізується Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади. Головний експерт Проекту та керівник групи експертів Ігор Лепьошкін говорить: загалом для формування проекту маркетингової стратегії необхідно близько півроку і цю роботу у Полтаві сьогодні вже розпочато:
“Співпраця з містом Полтава розпочалась досить давно та триває уже більше чотирьох років. За цей час ми надавали партнерство у розробці стратегії економічного розвитку міста та в Концепції інтегрованого розвитку міста. Пріоритетними напрямками були визначені залучення інвестицій, розвиток туризму. Та без правильної промоції на зовнішньому ринку та серед мешканців міста досягти цих поставлених цілей неможливо. Тому, було прийнято рішення більш глибоко попрацювати над брендингом та маркетингом міста Полтава”
Також Ігор Лепьошкін додав, що Полтава має гарні перспективи та ресурси для власного просування та для забезепечення економічного розвитку.
Під час засідання консультант Проекту ПРОМІС Володимир Проскурін зупинився більш детально на тому, що потрібно буде зробити місту, щоб і маркетингова стратегія і бренд міста були успішними. А консультант Проекту Валентина Затишняк розповіла про цілі маркетингу та проблеми, які можна вирішити за його допомогою.
Зігдно з дорожньою картою, впродовж наступних двох місяців буде проведено ряд досліджень. Наступна зустріч відбудеться орієнтовно на початку вересня, на якій будуть презентовані результати досліджень. Далі планується проводити ще низку зустрічей та творчих дискусій.
Ухвалення проекту Маркетингової стратегії попередньо заплановане на січень 2020 року.