Ви тут:
Суспільство Україна 

Із 16 липня всі матеріали передвиборної агітації мають бути виконані державною мовою

16 липня набуває чинності (за винятком окремих положень) Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», який регулює функціонування і використання української мови у різних сферах суспільного життя.

Серед іншого він визначає і вимоги до матеріалів політичної реклами, яка розповсюджується на телебаченні, радіо, в інтернеті й друкованим способом, нагадують у Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення.

Так, частини четверта і п’ята статті 18 цього Закону визначають такі вимоги:
 
«4. Матеріали передвиборної агітації, що транслюються на телебаченні, радіо, розміщуються на носіях зовнішньої реклами, поширюються у вигляді листівок і газет або в мережі Інтернет, виконуються державною мовою.
Матеріали передвиборної агітації, у тому числі відеоматеріали про вибори Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів і посадових осіб органів місцевого самоврядування, всеукраїнські і місцеві референдуми та їх результати, а також політична реклама, передвиборна агітація та теледебати адаптуються для сприйняття жестомовними особами шляхом перекладу українською жестовою мовою та/або субтитрування українською мовою з урахуванням вимог, встановлених законом.
5. У порядку і на умовах, визначених законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України, в окремих населених пунктах допускається поширення матеріалів передвиборної агітації, виконаних державною мовою та дубльованих мовами відповідних корінних народів, національних меншин України».