Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Транспортний страйк у Полтаві: що говорять у міській раді

Від самого ранку у Полтаві на маршрути не вийшли більшість приватних перевізників. Здебільшого, це автобуси і маршрутні таксі. Полтавці можуть їздити лише комунальним транспортом: тролейбусами, які вщент переповнені, і приміськими автобусами. Зупинки були переповнені.

Така ситуація склалась через бунт перевізників. Вони вимагають підвищення вартості проїзду, бо нинішній є збитковим. Вчора заявили, що у суботу зранку більшість перевізників не обслуговуватимуть маршрути.

На 10-у годину ранку у Полтавській міській раді продовжилось засідання постійної комісії з питань містобудування, архітектури, розвитку міського господарства, транспорту, розвитку підприємницької діяльності, розвитку міста, інвестицій, туризму Полтавської міської ради. На самому початку на порядок денний члени комісії не винесли проекти рішення про підвищення вартості проїзду, бо не вистачило голосів. Втім, після розгляду основних питань, обранці все-таки вирішили обговорити ситуацію, що склалась у місті з громадським перевезенням.

“Нам потрібно вирішення проблеми. Мої повноваження вичерпались. Вчора я сказав, що далі відповідальність за ситуацію лягає на секретаря міської ради. Реалії життя такі, що перевізники сьогодні не виїхали. Я не хочу піднімати тариф. Я перевізників вмовляю вже півроку. Якщо знаєте, як змусити поїхати перевізників, закупити новий транспорт і проїзд буде по 4, я тільки “за”, – прокоментував заступник міського голови Полтави з питань діяльності виконавчих органів (питання ЖКГ) Олексій Чепурко.

Він також додав, що має інформацію про те, що 85% перевізників вже відмовились від маршрутів. А серед тих тролейбусів, які вийшли сьогодні на маршрути, 3-є вже знаходяться у депо на ремонті (там виламали двері і поламали поручні).

Ситуацію з транспортом прокоментував й секретар міської ради Олександр Шамота. За його словами, підвищення вартості проїзду не змінить відношення водіїв до пасажирів. Наразі він не бачить конструктиву від перевізників.

“У нас є позиція: від зміни вартості проїзду, на жаль, нічого не зміниться — ні відношення, ні графіки руху. Я хочу почути від перевізників запевнення в тому, що буде чіткий графік, належне відношення водіїв до пасажирів. Так, нові автобуси завтра не з’являться, але відношення можна змінити, шансон прибрати можна, не палити в салоні теж можна. Ми дотуємо комунальне підприємство, бо транспорт їздить до останнього рейсу. А не так, як приватний “маршрутчик”, коли йому вигідно. Я зараз не бачу конструктиву від перевізників. Нас шантажують. А вчорашнє засідання було зрежисовано”.

Голова постійної комісії Дмитро Сенчакович запевнив, що робота комісії заблокована. І на голосування щодо вартості проїзду систематично не приходять представники двох фракцій.

“Станом на сьогодні робота комісії майже паралізована, тому що представники двох фракцій вже втретє не з’являються на голосування. Це “Батьківщина” і “Совість України”, – сказав він.

Після тривалого обговорення вирішили оголосити перерву у роботі комісії і зібрати її наступного тижня, орієнтовно у середу. На її розгляд винесуть два проекти рішення — про встановлення тарифу у тролейбусі (3 грн) та автобусі (5 грн).