Ви тут:
Суспільство 

Мобільні оператори почали приймати заявки на перенесення номера

В Україні запрацювала довгоочікувана послуга збереження номера мобільного телефону при зміні оператора (MNP).

Про це повідомляє Національна комісія з питань регулювання зв’язку (НКРСІ).

“Перше травня 2019 року є днем, коли в Україні відбудеться запуск нової телекомунікаційної послуги, що дозволяє абонентам вільно змінювати оператора та отримувати телекомунікаційні послуги зі збереженням власного абонентського номера.

Впровадженню послуги з перенесення абонентського номера (далі – ППН) передувала тривала та кропітка робота органів державної влади, операторів телекомунікацій, Української асоціації операторів зв’язку «Телас», постачальників обладнання та наукових установ”, – йдеться у повідомленні.

Бажаючі можуть подати заявку на зміну номера на відповідній сторінці офіційного сайту оператора (Київстар, Vodafone і lifecell), але варто враховувати, що фактично вона може бути виконана не раніше 6 травня: у святкові і вихідні дні займатися переносом номерів оператори не будуть. При цьому ця процедура займатиме три робочих дня. З огляду на, що на день офіційного запуску послуги MNP випав на державний вихідний, а через два дні настануть звичайні вихідні, раніше наступного понеділка, 6 травня, перенести номер не вийде.