Ви тут:
Суспільство 

«Укрзалізниця» розширює доступні онлайн-сервіси для пасажирів і бізнесу

Державний залізничний оператор «Укрзалізниця» має істотно розширити функціональні можливості онлайн-сервісів для пасажирів і клієнтів вантажів.

Як повідомляє ITC.ua, більшість опцій планується активізувати в цьому році. Про це повідомив голова правління АО «Укрзалізниця» Евгений Кравцов.

По його словам, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн – замовлення на групування перевезень пасажирів, замовлення вагонів з місцями для людей з інвалідністю, замовленням перевезення авто в вагоне-автомобіль. Також планується внедрение послуги «лист очікування», коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажі необхідних ему проездних билетів.

Крім того, планується ввести онлайн-ініціативу і клієнтів з сектора вантажних перевезень. «Укрзалізниця» планує, зокрема, провести суттєвий перегляд процесу планування вантажних перевезень, що дозволяє перейти від традиційної системи місячного планування системи управління заказами на період фрахтового року.

Перейти до вмісту