«Укрзалізниця» розширює доступні онлайн-сервіси для пасажирів і бізнесу
Державний залізничний оператор «Укрзалізниця» має істотно розширити функціональні можливості онлайн-сервісів для пасажирів і клієнтів вантажів.
Як повідомляє ITC.ua, більшість опцій планується активізувати в цьому році. Про це повідомив голова правління АО «Укрзалізниця» Евгений Кравцов.
По його словам, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн – замовлення на групування перевезень пасажирів, замовлення вагонів з місцями для людей з інвалідністю, замовленням перевезення авто в вагоне-автомобіль. Також планується внедрение послуги «лист очікування», коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажі необхідних ему проездних билетів.
Крім того, планується ввести онлайн-ініціативу і клієнтів з сектора вантажних перевезень. «Укрзалізниця» планує, зокрема, провести суттєвий перегляд процесу планування вантажних перевезень, що дозволяє перейти від традиційної системи місячного планування системи управління заказами на період фрахтового року.