Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Брендові ролики про Полтавщину показуватимуть в поїздах “Інтерсіті” та в аеропорту “Бориспіль”

Наразі вже є домовленість про безкоштовну трансляцію роликів туристичного характеру у поїздах Інтерсіті та в аеропорту Бориспіль. Серед інших областей, свій туристичний продукт у форматі відео представлятиме і Полтавська область.

Таку пропозицію директору Департаменту культури і туризму Полтавської ОДА Валентині Вождаєнко зробив заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайло Тітарчук під час свого робочого візиту на Полтавщину.

“Ми домовилися з Укрзалізницею про те, що вони в поїздах “Інтерсіті” транслюватимуть ролики різних регіонів. Це безкоштовно. Також ми домовилися з аеропортом “Бориспіль”. Щодо аеропорту “Жуляни” – я ще не впевнений”, – сказав він та попросив поділитися відео про туризм Полтавської області.

У свою чергу Валентина Вождаєнко зауважила, що в області уже створили новий брендовий ролик про туристичні цікавинки і готові надати його для транслювання.

Розмова між заступником Міністра економічного розвитку і торгівлі України та директором Департаменту культури і туризму Полтавської ОДА склалася під час засідання круглого столу у Полтавській ОДА за участі представників структурних підрозділів Полтавської ОДА, які опікуються інвестиціями, розвитком економіки, будівництва, інфраструктури, культури та туризму. На засіданні говори про поліпшення інвестиційного клімату, пріоритетні цілі та стратегії розвитку економіки.

“Це все належить до пріоритетів діяльності Полтавської ОДА. Враховуючи наш природний ресурс і потенціал, привабливе туристичне розташування та стрімкий розвиток промислового і агропромислового сектору економіки, можна стверджувати, що Полтавщина – це приваблива область для інвестицій та туризму. Ми маємо у цьому напрямку тісну співпрацю з депутатським корпусом Полтавської обласної ради. За рахунок коштів обласного бюджету ми відновлюємо Більське городище, гоголівську спадщину. Для нас дуже важливим є представлення на міжнародному рівні ”, – сказав т.в.о. голови Полтавської ОДА Роман Товстий.

За інформацією, яку озвучила Валентина Вождаєнко, в області лише бюджет для проведення туристичних виставок і заходів складає 800 тис. грн. Також 7 млн грн передбачено загалом на популяризацію культурних брендів Полтавщини.

“У вас є речі, які можуть стати прикладом для інших регіонів. Полтавська область за кількістю проектів державного приватного партнерства є лідером. Але, на жаль, більшість з них невдалі через те, що при їх підготовці використовувалося старе законодавства, не враховувалися ризики: на скільки приватний партнер буде виконувати свої обов’язки. У Полтавській області є що подивитися, але до цих туристичних об’єктів у першу чергу має бути дорога. Якщо у вас є активні громади, ми готові їх навчити”, – зауважив Михайло Тітарчук.

Перейти до вмісту