Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

“Академія практичного маркетингу” має перших випускників

26 квітня у Полтаві випускники «Академії практичного маркетингу» захистили дипломні проекти та отримали сертифікати. «Академія» – це двотижневий інтенсивний курс навчальних маркетингових модулів, домашніх завдань та дипломної роботи. Інтенсив організувала команда «OM Group». Навчання відбувалося в бізнес-інкубаторі «YEP!», створеному для поширення молодіжного підприємництва за ініціативи Полтавського університету економіки і торгівлі.

«Світом правлять маркетологи!» впевнені засновник «OM Group» Василь Дудніченко та Альона Чикирис й Богдана Данилейко, проектні менеджерки. «Наша мета створити екосистему, в якій власники бізнесу зможуть побудувати ефективну стратегію і команду маркетингу, а фахівці знайти хорошу роботу».

«З 2016 року ми пройшли вогонь, воду і мідні труби. Нам вдалося попрацювати як з маленькими бізнесами, у яких навіть назви не було, так і з великими національними брендами. Навчалися на помилках, які інколи були надто болючими. Перемагали. Саме такі перешкоди зробили нас сильнішими та стали невід’ємним елементом процесу пізнання, навчання і розвитку. Досвід – це страховка від дорогих помилок. А ще гарна можливість розібратися з маркетингом комплексно: зрозуміти ситуацію на ринку, більше дізнатися про конкурентів, виявити потреби споживача та розробити план адаптації бізнесу до знайдених можливостей», – поділився спогадами Василь.

«Ми допомагаємо компаніям розібратися в собі: знайти СВОГО клієнта, створити СВІЙ продукт або побудувати сервіс. Наша фішка в тому, що ми працюємо не з упаковкою, а з вмістом бізнесу: баченням, ціннісною пропозицією, командою і процесами. Ми усвідомили, що для отримання стабільного і прогнозованого результату потрібно не просто впроваджувати нове, а працювати комплексно і глобально. Незалежно від розміру бізнесу», – додала Альона Чикирис.

«Успіх існування компанії – це кількість не перших покупок, а повторних звернень. Найпростіший шлях до серця клієнта – це позитивний емоційний досвід та його комфорт від контакту з вашим продуктом. Випробуваний практикою метод з’ясувати, наскільки в дійсності ваш продукт або рішення відповідає потребам клієнта, чи необхідно це йому взагалі, – і є дизайн-мислення»”, – підсумувала Богдана Данилейко.

Протягом двох тижнів під керівництвом менторів учасники «Академії» вчилися аналітиці, стратегічному мисленню, проектному менеджменту та презентації. Й в реальному часі використовувати прогресивні техніки дизайн-мислення для розробки інноваційних маркетингових рішень для реальних бізнесів.

Проектним групам, на які жеребкуванням були розподілені 16 учасників, доступ до ознайомлення з ринками продукції та створення маркетингових концепцій надали «Termopapa» (офіційний представник в Україні виробника інфрачервоної плівки «SH KOREA CO, LTD»), «Tim Faden» (бренд молодіжного вуличного одягу), «Gruar» (виробник меблевої фурнітури преміум-класу), «LedEnergy, технології енергозбереження» (проекти освітлення вулиць, парків, скверів, автомагістралей, промислових об’єктів і споруд у відповідності до європейських норм).

Інтенсив витримали 9 учасників.

«Курс молодого бійця в маркетингу!» коротко поділилася враженнями Валерія Пономаренко, методистка Полтавського обласного дитячого оздоровчого центру «Маяк» й журналістка телерадіоканалу «Лтава» в минулому.

Тетяна Сушко

Система Orphus