Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

Вперше у Полтавському обласному інституті післядипломної освіти розпочалося навчання директорів новостворених інклюзивно-ресурсних центрів

19 березня вперше у Полтавській області на базі Полтавського обласного інституту післядипломної освіти імені М. В. Остроградського розпочався триденний тренінг директорів новостворених інклюзивно-ресурсних центрів області.

“Сьогодні вперше в аудиторії Нової української школи відбувається масовий захід. Цей триденний тренінг присвячений посадово-функціональних компетентностей педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів у контексті реалізпції освітніх реформ, зокрема Концепції НУШ, у напрямі інклюзивної освіти”, – зазначив к.п.н., доцент, ректор ПОІППО ім. М. В. Остроградського Віталій Зелюк.

Під час тенінгу учасники отримають організаційно-методичні рекомендації для вирішення програмних та адміністративних завдань і ефективного функціонування інклюзивно-ресурсних центрів.

Мережа інклюзивно-ресурсних центрів нні на етапі активного створення. На Полтавщині їх 20.

“У інклюзивно-ресурсні центри можуть звернутися батьки для проведення комплексної оцінки розвитку їхніх дітей і визначення особливих потреб в освіті.. Працівники центрів у своєму висновку дають школі фактично дорожню карту — як навчати дитину в інклюзивному класі”, – зауважила завідувач кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти ПОІППО Ірина Калініченко.

Основне завдання ІРЦ — бути посередником між закладами освіти та дітьми з особливими потребами. Компетенція таких центрів охоплює дітей віком від двох років до повноліття. Кожною дитиною мають займатися індивідуально, зокрема провести комплексну оцінку її розвитку. Саме працівники ІРЦ надаватимуть корекційно-розвиткові послуги дитині з особливими освітніми потребами у межах звичайної школи.

Перейти до вмісту