Ви тут:
Суспільство Україна 

В оновленому контакт-центрі Укрзалізниці вирішують питання за 15 хвилин

Оновлений контакт-центр Укрзалізниці працює цілодобово. А звернення громадян оператори опрацьовують за 15 хвилин.

Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов.

Пасажирам порадив запамятати номер контакт-центру, за яким будь-хто може звернутись – 0800 – 503 – 111.

“Тепер жодних “Ми зафіксували ваше звернення і опрацюємо у 14-денний термін”. В режимі онлайн оператор зконтактує з начальником поїзда і має вирішити ваше питання за 15 хвилин. В окремих випадках треба залишити номер для зворотного дзвінка. Останні 2 місяці такий сервіс ми тестуємо. Цифри непогані – 73% звернень вже опрацьовуємо в режимі реального часу”, – пише Євген Кравцов.

Перейти до вмісту