На Полтавщині безробітних навчали виробництву органічної продукції
Виробництво сільгосппродукції - досить прибутковий бізнес, а натуральна продукція органічного землеробства користується великим попитом у світі. Про те, як створити аграрний бізнес, вирощувати і реалізовувати натуральну таку продукцію, розвивати і просувати перспективну справу та отримувати дохід, розвивати індивідуальні домогосподарства та сільські населені пункти, дізналися сільгоспвиробники, фермери і безробітні у сільській місцевості.
Як повідомили у Полтавському обласному центрі зайнятості, спілкування відбулося в рамках Проекту з підтримки та розвитку виробництва органічної та якісної натуральної продукції, що фінансується програмою міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС).
Метою його є:
• підтримка зайнятості сільського населення;
• створення додаткових можливостей для розвитку індивідуальних домогосподарств;
• створення малого та середнього аграрного бізнесу;
• поліпшення розвитку села та якості життя в сільській місцевості;
• навчання безробітних громадян, які перебувають на обліку в Полтавській обласній службі зайнятості принципам виробництва, переробки, зберігання та реалізації якісної натуральної продукції на Полтавщині.
У приміщенні Семенівської районної державної адміністрації громадська асоціація «Аграрна наука і практика» провела ознайомлюючий семінар «Шляхи збільшення прибутковості бізнесу харчових продуктів роботодавців. Можливості співпраці з Полтавським органічним ХАБом» для представників сільських рад, роботодавців району та безробітних, які перебувають на обліку в Семенівській районній філії Полтавського обласного центру зайнятості.
Розвиток органічного виробництва зараз дуже актуальний через екологічні, економічні та соціальні переваги. Інтенсифікація сільського господарства, яка останнім часом відбувається в усьому світі, не лише негативно впливає на навколишнє середовище, але і виснажує природні ресурси. Тому органічне сільське господарство має потенціал для того, щоб виправити негативні тенденції.
Слухачі семінару отримали інформацію, дискутували та ділилися власним досвідом та проблемами, з якими стикаються при реалізації своєї продукції.