Ви тут:
Суспільство Україна 

В “Укрзалізниці” пояснили, де можна забрати свої речі, забуті в потязі

По свої забуті чи загублені речі в поїзді на шляху прямування пасажири можуть звернутися на кінцеву станцію прибуття. Зберігаються вони там не більше 30 днів, тому за цей час треба встигнути повернути свою забуту річ, повідомляють в “Укрзалізниці“.

Пасажир повинен звернутися до начальника тієї станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати письмову заяву. У заяві треба вказати номер вагона та місце, які займав пасажир, описати забуті речі й зазначити найближчу станцію, на яку власник бажає їх перевезти.

Якщо речі були загублені та знайдені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Власникам їх видають лише після перевірки документів, що посвідчують особу.

Про забуті чи загублені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за номером телефона 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні).

При одержанні речей власник повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей із зазначенням у ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.

Чимало речей люди забувають на станції Київ-Пасажирський, де великий пасажиропотік. Знайдені тут речі потрапляють до бюро знахідок. Зокрема, у 2018 році надійшло 1269 речей, із яких власники забрали лише п’яту частину.