Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Учасники бойових дій мають бути забезпечені пільговим проїздом, – Олександр Біленький

18 лютого, під час апаратної наради, тимчасово виконуючий обов’язки начальника Управління інфраструктури Полтавської ОДА Сергій Марчишинець розповів про здійснення пасажирських перевезень автомобільним та залізничним транспортом на території області.

Минулоріч автомобільним транспортом області перевезено 49, 6 млн пасажирів. На Полтавщині 600 маршрутів, на яких працює 190 перевізників. В області нараховується 36 автостанцій.

Минулоріч проведено 4 конкурси на перевезення пасажирів на міжміських маршрутах. Заключено 107 договорів.

“З квітня 2018 року повноваження щодо перевезення пасажирів на приміських маршрутах передані (370 маршрутів) у підпорядкування РДА та ОТГ. Так, наприклад, У Решетилівському, Шишацькому та Чутівському районах приміські маршрути вже обслуговуються комунальними підприємствами. Запущені нові кільцеві маршрути. Тому інші громади можуть переймати досвід Решетивілки щодо створення таких маршрутів”, – зазначив Сергій Марчишинець.

У 2018 році на обласну програму компенсації міжміського та міжобласного перевезення громадян пільгових категорій спрямовано більше 10 млн грн.

“Щодо приміського сполучення маємо проблематику з районами, адже більшість районів не профінансували такі програми. Коли Миргородський, Полтавський, Хорольський, Семенівський та Решетилівський райони збільшили фінансування цих програм. Тому керівникам районів необхідно прикласти максимум зусиль, щоб ці програми запрацювали, адже обласна програма працює, – наголосив Марчишинець.

На Полтавщині є 61 залізнична станція. При погіршенні погодних умов, саме Південна залізниця, взяла на себе чимале навантаження і забезпечила переміщення пасажирів на території області.

“Рівень компенсації перевезень залізницею громадян пільгових категорій досить низький.Є райони, які й перефінансували, але у більшості рівень компенсації становить менше 30%. З початку ж цього року з 28 договорів, які повинні бути укладені між районами та залізницею, укладено лише 14 на загальну суму 550 тисяч гривень. Але за два місяці компенсовано 0,8% (лише Решетилівська РДА)”, – повідомив Марчишинець.

“У Гребінці маємо вузлову станцію, яка йде на 4 області, тому район сам не може компенсувати всі перевезення громадян пільгових категорій. Необхідно зробити виняток у програмі та допомогти їм”, – сказав голова Полтавської обласної ради Олександер Біленький.

Також Олександр Біленький підняв питання боротьби з перевізниками, які відмовляються перевозити АТОвців.

“Для таких перевізників необхідно створювати систему покарань. Адже учасники бойових дій мають бути забезпечені пільговим проїздом”, – наголосив Олександр Біленький.

“Компенсація за перевезення громадян пільгових категорій — це обов’язок керівників органів місцевого самоврядування за рахунок місцевих бюджетів. Якщо 1 березня не буде прогресу щодо погашення заборгованості перед залізницею, то на 1 квітня я ініціюватиму, щоб на станціях територій боржників потяги не зупинялися. А потім кожен, хто за це відповідає звітуватиметься перед мешканцями”, – наголосив голова Полтавської ОДА Валерій Головко.

Також він звернувся до керівників районів та ОТГ щодо забезпечення громадян кільцевими приміськими маршрутами.

“Чому у трьох районах змогли створити кільцеві райони, а інші ні? Зараз впроваджується медична та освітня реформи. Як ви збираєтесь довозити людей до лікарень та шкіл? Необхідно негайно вирішувати ці питання. Через вашу бездіяльність громадяни не можуть повністю відчути зміни, які сьогодні відбуваються в країні”, – додав Головко.

“Щодо приміських кільцевих маршрутів, один з яких з’явився у Решетилівці, я можу поділитись досвідом створення. Протягом 9 місяців ми працювали над розробкою та запуском маршруту. 1,5 місяці автобус їздив за приватні кошти, адже на “обкатку” маршруту витрачено 55 тисяч гривень. Зараз же пасажири звикли до цього маршруту і ми вже думаємо про запуск ще декількох автобусів. А мешканці громади вдячні за появу кільцевого маршруту, адже вартість таксі з Решетилівки до найближчого населеного пункту ОТГ 50 гривень, а маршрутки — 5 гривень”, – зазначив Олександр Біленький.

Перейти до вмісту