Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Працівники «Полтававодоканалу» витягли з каналізаційного колектора більше кубометра твердого сміття

Кілька днів поспіль працівники комунального підприємства чистять різні ділянки каналізаційного колектору на проспекті Вавілова від побутового сміття, яке викидають недбалі мешканці, повідомили у прес-службі “Полтававодоканалу”.

Ганчірки, целофанові пакети, засоби гігієни, залишки консервації та ще багато різного твердого сміття дістали працівники водоканалу з колектору на Вавілова, 11. Цей колектор обслуговує значну частину мікрорайону Левада.

“Сміття, яке ми тут бачимо, викинули в каналізацію деякі несвідомі полтавці. З одного колодязя, з глибини 4 метри ми вже витягли більше кубометру мотлоху. І це ще не все, тому працюватимемо й далі. Якщо чесно, такої кількості сміття я вже не бачив дуже давно, хоча й працюю в службі каналізації не перший рік”, – розповів майстер служби каналізації Ігор Брюхань.

За словами комунальника, з кожним роком випадків засмічення каналізації більшає:

Мешканці і раніше викидали непотріб у каналізацію, але останнім часом все більше й більше. У мікрорайоні Левада доводиться чистити часто, адже тут в основному багатоповерхівки, людей проживає багато, – зауважив майстер, – Деякі мешканці незадоволені через сморід та незадовільну роботу колектора, які виникають під час ліквідації засмічення, не усвідомлюючи, що причина в тому, що самі ж мешканці не доносять сміття до баків на вулицях”.

Очистка різних ділянок колектору на Леваді проводиться вже кілька днів поспіль:

Зараз проводимо механічну очистку одного з колодязів проволокою, а інший колодязь гідродинамічною машиною промиваємо під тиском. Коли завершимо, ще не знаємо, залежить від того, скільки ще виявиться сміття”, – зауважив Ігор Брюхань.

За словами майстра, засмічений колектор прокладався ще в кінці минулого століття:

Розумієте, він вже й так зношений, періодично там проводяться ремонтні роботи, а тут ще й викинутий непотріб. Це ще більше перенавантажує і без того зношену систему водовідведення”.

Людмила Федорченко – мешканка Левади. Вже багато років проживає на Головка, 10. Говорить, у проблемі засмічення дуже велику роль відіграє людський фактор:

У засміченні винні самі полтавці. Кидають же в каналізацію все, що тільки можна й не можна, а потім скаржаться на витоки нечистот та на сморід. Наче в цьому винні комунальники. Якби люди були охайніші, то не було б оцього мотлоху. На жаль, не всі це розуміють”, – зазначила Людмила Іванівна.

Жінка подякувала водоканалівцям за їхню працю:

Вони дуже стараються. Та ще й в таких нелегких умовах працюють: серед сміття, смороду. Це важка праця, але хлопці роблять усе можливе, аби ліквідовувати наслідки засмічення. Молодці!”

За словами начальника служби каналізації «Полтававодоканалу» Івана Мистюка, культура водовідведення не у всіх полтавців на належному рівні. За добу в диспетчерську службу водоканалу надходить до 50 заяв з приводу забитої каналізації:

Вкотре хочеться нагадати мешканцям: будь ласка, не кидайте побутове сміття в каналізацію, система водовідведення для цього не пристосована! Носіть тверде сміття до сміттєвих баків!” – наголосив Іван Мистюк.

У “Полтававодоканалі” нагадують: у разі проблем з водовідведенням телефонуйте в аварійно-диспетчерську службу за номерами: 56-96-00, 050-49-55-700, 098-16-50-700.