Ви тут:
Суспільство 

Значне прискорення обігу тяги – результат вже перших рейсів тепловоза GE, – Євген Кравцов

Вже перші рейси тепловоза General Electric, що вийшли на маршрут 13 грудня,  засвідчили, що у цих локомотивів значно швидший обіг порівняно з існуючим парком. Таким чином локомотив TE33AС здатен зробити більшу кількість поїздок за зміну, ніж локомотиви, що працювали раніше на цих маршрутах. 

Про це пише “Укрзалізниця”.

«Так, наприклад, маршрут Комиш-Зоря – Федорівка і зворотно новий локомотив долає у середньому за 3 – 3,5 год, тоді як тепловози, що досі працювали на цьому маршруті – за 4,5 год», – зазначив Євген Кравцов.

Він також повідомив, що максимальна вага поїзда, який веде локомотив General Electric на ділянці Федорівка – Комиш-Зоря, – наразі складає 3900 тонн.

«Проте впродовж першого місяця експлуатації ми визначимо, на скільки можливо збільшити вагову норму. Запас потужності у тепловоза є. Раніше на цій ділянці ми використовували лише двосекційні локомотиви, бо таких потужних односекційних не було», – прокоментував Євген Кравцов.

Крім того, за його словами, сьогодні на маршрут має вийти наступний локомотив GE, а до кінця тижня ще два.

Загалом у перевезеннях найближчим часом будуть задіяні 8 прийнятих в експлуатацію тепловозів GE із 20, які вже поставлені в Україну. Решта, 12 тепловозів, будуть передані компанії в експлуатацію до кінця цього року.

Читайте також: КВБЗ передав перші чотири тепловози General Electric “Укрзалізниці”.

Перейти до вмісту