Вчені з’ясували, як визначити стрес за виглядом зіниць

Вчені з’ясували, що за розміром зіниць лікарі здатні встановити, наскільки добре люди переживає стресові ситуації. Науковці виявили, що розмір зіниць змінюється після того, як людина змушена виконувати кілька справ одночасно або зустрічається з несподіваними змінами в житті.

Дослідники з Університету Міссурі сподіваються, що їх відкриття допоможе роботодавцям відстежувати те, наскільки сильний стрес відчувають працівники, виконуючи те чи інше завдання ще до того, як вони зіткнуться з негативними наслідками для свого організму, такими як перевтома тощо.

Для експериментів, які проводилися з добровольцями, науковці використовували спеціальні прилади, які повинні були реагувати на несподівані зміни, сигнали тривоги. З’ясувалося, що виконуючи прості завдання, рухи очей учасників експерименту були досить передбачуваними, але як тільки виникали якісь несподівані зміни, то ці рухи ставали нерівномірними. Раніше вченим з НАСА вдалося з’ясували, що зіниці астронавтів змінюють свій розмір, реагуючи на стрес. Поєднавши два дослідження, науковці прийшли до висновку, що стрес призводить до збільшення розміру зіниць.

За матеріалами Opticlub