Ви тут:
PROвсе Суспільство 

Українське радіо популяризуватимуть за допомогою транспорту

«UA:Українське радіо» розпочало інформаційну кампанію на транспорті в обласних центрах України для підтримки суспільного радіомовлення. Про це заявив на своїй сторінці у Facebook Дмитро Хоркін – генеральний продюсер «Українського радіо».

«У найбільших містах країни вийшли у рейс перші трамваї і автомобілі, брендовані UA:Українське радіо з ФМ-частотами та кодом для скачування», – зазначив він.

Розбудовою FM-мережі «Українського радіо» упродовж останніх років послідовно й наполегливо опікується Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення. Так, упродовж 2015 – 2018 рр. регулятор виділив для її потреб 97 радіочастот. Таким чином, було створено загальнонаціональну мережу FM-мовлення «Українського радіо» і суттєво розширено територію покриття програм «Радіо «Промінь» і «Радіо «Культура». Нині суспільне радіо користується 372 частотами.

Дмитро Хоркін говорить про те, що за останній час аудиторія «Українського радіо» збільшилася на 67%, а також висловлює сподівання, що тепер, коли відповідну інформацію побачать автомобілісти, пасажири, просто перехожі, у суспільного збільшиться кількість слухачів у великих містах.

«Так, кампанія спрямована на залучення нової аудиторії та впізнаваності бренду UA:Українське радіо».

Система Orphus