Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Крюківський вагонобудівний завод випустив 10-тисячний зерновоз

В управлінні виробництвом ПАТ «КВБЗ» підрахували: 7 грудня 2018 року на потоці корпусу вантажного вагонобудування складений 10-тисячний вагон-хопер для перевезення зерна моделі 19-7053-02. Відтак 12 грудня у колективі корпусу відбулися урочистості з цієї нагоди.

Про це повідомляє прес-служба КВБЗ.

До працівників корпусу, інших підрозділів, зокрема проектно-конструкторського й технологічного управлінь, звернувся директор виробництва Сергій Мельник.

«На Крюківському вагонобудівному виготовили уже 10 000 зерновозів, у їх розробленні та виробництві брали участь практично всі підрозділи. А основні складально-зварювальні роботи гідно і якісно виконували трудівники корпусу вантажного вагонобудування. Тож усім спасибі за працю. Користуючись нагодою, вітаю всіх із прийдешнім Новим роком», – зазначив Сергій Вікторович.

Начальник корпусу вантажного вагонобудування Бадрі Джгунджгія звернувся зі словами вдячності за злагоджену спільну працю до працівників усіх підрозділів підприємства.

«Тільки колективний труд дає результат, – підкреслив він. – Приємно констатувати той факт, що, незважаючи на складні часи в державі, ми цього року виготовили значну кількість вантажних вагонів, більше, ніж у попередні роки. Колектив цьогоріч збільшився на 160 робітників, зокрема 105 зварників. Спасибі за вашу нелегку працю, міцного вам здоров’я, добробуту й достатку».

Приємним подарунком для творців ювілейного й тисяч вантажних вагонів різних моделей і модифікацій виробництва Крюківського вагонобудівного заводу стали смачні короваї та концерт переможців конкурсу художньої самодіяльності «КВБЗ має таланти». Їх голоси звучали на прольоті виробничого корпусу, де звичними є гул машин та грюкіт і дзвін металу, по-особливому чисто і ясно.

Випуск на КВБЗ 10-тисячного вагона-хопера для перевезення зерна ще раз підтверджує, що такі вагони – актуальний напрям у проектуванні, виробництві та реалізації вантажних вагонів. Вони вигідно вирізняються сучасним дизайном. Крюківські вагонобудівники першими подолали певний консерватизм у вантажному вагонобудуванні і віддали перевагу конструкціям краплевидної форми, відмовилися від використання класичної хребтової балки. І отримали високі міцнісні, ходові, гальмівні та експлуатаційні характеристики.

Перший дослідний вагон-зерновоз моделі 19-7016 був створений у 2004 році. Він мав збільшений до 108 куб. метрів об’єм кузова, вантажопідйомність 70,2 тонни. Затим були інші моделі і модифікації, що відрізняються об’ємом кузова і зберігають усі переваги базового вагона. Нині на потоці корпусу вантажного вагонобудування модель 19-7053-02. Об’єм його кузова збільшений до 116 куб. метрів, вантажопідйомність – 70,5 тонни.

Це красень-велетень довжиною по осях автозчеплень 14 720 мм, що має конструкційну швидкість 120 км на годину і строк служби 30 років. Форма конструкції його кузова не містить каркасних елементів, тобто номенклатура вузлів і деталей зменшилася. Значно зменшилася корозія кузова завдяки плавному переходу бокових стін у дах, гладка внутрішня поверхня забезпечує швидке гравітаційне розвантаження.

У 2004 році першим покупцем 60 нових небачених досі вагонів стали не зернотрейдери, а пивоварна компанія, що використовувала їх для перевезення солоду. А затим були чотири роки затишшя, коли зерновози-хопери ми не виготовляли взагалі. Починаючи з 2009-ого почали виготовляти і постачати їх у досить значній кількості. Найбільше реалізовано у 2010 році – 2086 штук.

Як повідомили в управлінні виробництвом, очікується, що у поточному році буде виготовлено 1727 зерновозів. Зокрема, у грудні на заводі планується скласти 180 таких вагонів.

Основними замовниками вагонів-зерновозів стали приватні компанії (операторські фірми, промислові підприємства, компанії агропромислового комплексу) країн СНД, Балтії, України.

Система Orphus