Ви тут:
Суспільство 

До України з Європи по євроколії прибув перший потяг

14 листопада в Мукачеві з Будапешта прибув перший тестовий потяг, який незабаром повинен почати роботу на маршруті на регулярній основі.

За інформацією “Телеграфу”, поїзд компанії MAV-START nemzetkozi utazasok прибув о 12:00, а в зворотний рейс вирушив о 16:00 за київським часом.

Маршрут поїзда Мукачево-Чоп-Будапешт буде також пролягатиме через угорські міста Дебрецен і Ніредьгаза. орієнтовна вартість квитків – від 700 до 1100 грн.

Коли саме почнуть виконуватися регулярні рейси залізничники поки не повідомляють. Більш того, відзначають, що тільки почали тестувати власне рух поїзда, а значить можуть бути змінені як вагони, так і сам локомотив.

Найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 англійських фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії). Саме ця ширина колії була прийнята для будівництва першої пасажирської залізниці Ліверпуль — Манчестер інженером Джорджем Стефенсоном.
Фактично ця колія була найвужчою з існуючих численних варіантів широкої колії, обрана для того, щоб прокладення залізничного полотна не потребувало додаткових капіталовкладень для перебудови мостів, насипів і тунелів. Через 20 років (в 1846 році) ця колія була прийнята як стандарт англійським парламентом, і повинна була використовуватися при будівництві нових залізниць.

Перейти до вмісту